Skip to main content

TERIMA KASIH AWAK...

malam ni susahnya  nak pejamkan  mata .
bila ingat kejadian petang tadi,
tiba-tiba hati jadi sebak semacam
hurm...
puncanya memang salah aku .
baik aku mengaku sebelum orang lain  tuduh aku bukan-bukan.
aku sedar diri ini bukan layak untuk semua ni..
kadang-kadang aku terasa jauh sangat dengan semua keadaan yg ditentukan ni.


awak....

mengenali awak selepas semua ni terjadi bukan satu kesilapan.
mungkin bukan rezeki kita .
untuk terus menyambung perjalanan ini bersama.
kata-kata awak petang tadi amat menyentuh  hati saya ni...
awak dah tahu siapa saya,
saya pun dah kenal  siapa awak....
kita saling menghurmati status masing-masing...
tapi kenapa saya masih mencari awak tiap kali saya kedaerah tu,
saya pun tak tahu kenapa?
sebab sayangkah?
sebab rindukah?
sebab sunyikah?
saya pun tak tahu...
tapi yg saya tahu,
tiap kali saya menghampiri nya..
awak tetap saya jengok
awak tetap saya tegur
awak tetap saya cari...
mungkin saya yg mengade
mungkin saya yg terhegeh-hegeh
mungkin kah saya memang perlu kan seseorang saat tu...
argh! saya pun tak tahu awak...
tapi ..
kata-kata awak petang tadi
telah berjaya membuat air mata saya mengalir sekali lagi...
tak pernah saya terfikir semua tu!
kejam kah saya pada awak?
sedihnya saya....
awak...
awaklah tempat saya menumpang segalanya
tempat saya mengadu masalah saya saat ni
tempat saya luahkan semua isi hati saya
tempat saya tumpang gelak dalam saat saya berduka ini...
awak.....
saat ni pun air mata saya tertumpah lagi...
maafkan saya..
mungkin saya dah menganggu mood ceria awak petang tadi...
dan dengan cara tak sengaja..
apa yg terbuku dihati awak tu awak lepaskan...
awak...
maafkan saya atas permintaan awak yg tak dapat saya penuhi itu.
tapi ikhlas saya katakan disini..
setelah saya tahu isi hati awak..
setelah saya luahkan isi hati saya...
terasa betapa hinanya saya disisi awak sekarang ni.
terima kasih sebab selalu bantu saya dalam banyak pekara.
mendengar celoteh saya yg kadang-kadang membosankan tu
percayalah..
saya kalau dah sayang seseorang tu
saya akan sayang dia sampai saya mati.
termasuk lah awak...


maafkan saya awak untuk segala-galanya..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx