YOU ALL HAPPY ...I FEEL ENJOY

sukarkah nak bagi orang bahagia?
ada yg jawap susah, ada yg kata senang
ada yg kata buang masa
ada yg cakap..amal jariah tu
heheheh
tulah manusia
rambut sama hitam
jawapan , pendapat semua lain-lain kan
tapi pada aku
bila tengok orang sekeliling aku gembira, bahagia..
aku pun turut bahagia!
entahlah maybe aku ni memang mesra alam
kalau semua yg aku sayang hidup gembira dan ceria
aku pun seronok sama hehehe
biarlah mereka tak tahu yg aku sedang berkongsi seronok dgn mereka,
janji  aku  yg tau hurm...
huhuhu..sedih lew pulak dah....
kadang-kadang mood sedih aku pun turut terpadam bila tengok orang-orang tersayang aku happy!
senyum dalam menangis aku siot..hahahah
tapi tentu korang cakap...ada aku kesah??
hahaha ..korang tak mesra alam memang lah ko cakap macam tu
aku tak ok..aku baik ehehehe...
harini aku melawat wall  face-book kawan -kawan rapat aku..
semua sedang bergembira. bergurau..gelak tawa..
ya Allah...bahagianya korang...
sebak aku jadinya
bukan aku sedih tapi aku gembira tengok korang gembira mcm tu!!
sungguh aku tak bohong!!
bergenang air mata gembira aku ni,
tanda syukur kehadrat Ilahi
bila orang yg aku sayang hidup dengan 
keseronokan bersama..
keep it up geng!!
aku jauh....
tak mampu nak join korang disana
melihat dan membaca komen ceria korang pon dah terhibur hati aku ni..
alhamdulillah..
selamat lah korang disana
bahagialah korang semua
heee...
cuma bila dah bahagia dan ceria tu..
jangan lah korang lupakan aku yg disini ok !
kerana aku kini makin diselubungi derita ,
yg takkan akan pernah berhenti...
dan kehidupan aku hanya ditemani kasih sayang korang je..
bersyukur dgn kehadiran korang  dlm hidup aku..
alhamdulillah ~ aku sayang kamu!!

hanya Tuhan je yg mampu memisahkan ikatan persahabatan ini

itu je yg aku mohon  tiap hari....

hehehe

lain-lain aku tak mintak dah..

malu seyh asik dok memintak-mintak kat Tuhan

dah banyak nikmat Tuhan dah bagi kat aku ni

tengs Allah...


Comments