BLOG HETTY WAJAH BARU

tadda....
blog hetty dah berwajah baru
konsep naturel..
alam semula jadi tuu!!
muach!!
LaLaLa...
kenapa tukar background...
aaa mesti ada yg kata camtukan?
hurm....suke ati aku lah nak tukar ke apa !
hakhakhak
tak lah...sorry..sorry...ampun...
gurau jekk  ok
sebenarnya aku tukar ni
sebab aku nak tukar mood
kembali ke laptop!!
aikk....sengal...hekhekhek
aku memang minat alam maya yg indah ni
dah bosan lepak dibintang-bintang tu
kali ni aku nak lepak dalam hutan pulak!
hee...
sapa nak ikot hetty masuk hutan ni ?!!
mari lew...
tapi jangan lupa bawak krim anti serangga tau!
sebab dalam hutan tu banyak nyamuk
hehehehe...
apa pun harap korang senang hati dengan perubahan kali ini ok..
kalau rajin letak lew komen
baru gerekkk....beb....
NaNaNa....heee..muach !!


***hetty nak senyum je dalam hutan ni...a.k.a....orang gile mai dah hekhek....

Comments

Zul De Alexis said…
wah perubahan bru :)
bgus2..hehe
Hetty Zulaika said…
Zul De Alexis
ye baru diubah suai
harap semua suka mood kali ni
ni mood pencinta alam maya~
hee..thanks for the comments ya...