KEJUJURAN DARI HATI

mood :Layan katy perry

masih lagi mood yg entah pape
perasaan bercampur aduk
minda tah kemana
mengeluh orang kata tak elok
tapi hari ni aku dah berkali-kali mengeluh
hmmm..tah lah
kalau hidup ni tak de cubaan kata orang tak rugged!
laa..kata orang lagi..
argh!! tah la... memang selalu ke kena ikut  cakap orang?
tapi sampai bila?
sekarang ni aku dah tak nak lagi dengar cakap orang
aku nak orang pulak ikut cakap aku
tu pun kalau nak ikut
kalau tak nak ..lantak ko!!
aku dah puas makan hati
dah puas pendam perasaan
sekarang ni masa aku luahkan semua yg tersimpan dalam fikiran aku yg kian kusut...


Comments