PENING

serabut.....
kepala jadi makin pening
atas apa yg berlaku
aku semakin gabra
semua kerja makin tak berhasil!!
semalam..
tetiba  dunia aku jadi kelabu
bagai  tsunami melanda...
ter sentap jiwa bila hak sendiri di perlekehkan
wahai kamu mahlok tuhan yg sering tak berhati perut
mengapa kau bikin hati aku semakin sedih...
ceria ku hilang sekelip mata!!
semua angkara kamu!
ah!! semua ini kebetulan barang kali...
aku cuba pujuk hati ku  sendiri..
namun jauh disudut hati  pedih masih terasa
sahabat..
kejamnya engkau!!
namun sekarang aku bangkit
ingin ku tebus kekalahan semalam
ingin ku lakar sebuah semangat yg mana
sekali aku tersungkur
tak bermakna aku jatuh selamanya!!
aku bertekad sekarang...
susah senang ku tanggung sendiri
apa pun yg terjadi,
aku akan tetap teguh disini
ya ROBBI... beri ku kekuatan untuk bangkit semula.....

Comments