SALAM RINDU

Assalamuaikum.....


hari ini di Mekah ... semua umat islam sedang sibok mengerjakan amal ibadah masing-masing kerana hari ni adalah hari-hari terakhir mereka di sana alhamdulillah...
semuga semua umat islam mendapat haji yg sempurna dan diterima oleh Allah s.w.t


hari ini disini.. semua umat islam sedang sibuk ber'shopping' membeli bahan-bahan untuk masakan untuk hari raya nanti ...walaupun kemeriahannya tidak terasa sangat namun semua pasar dan pasaraya sangat sibuk..betulkan wahai orang yg pergi pasar tadi tu?? hahaha  :p


hari ini.. disini di facebook ini
ramai dah mula mengeluh sebab tak dapat cuti balik kampung ..ramai yg memberi ucapan sempena hari raya aidil adha ...ramai dah mula offline sebab dah kena tolong ibu didapur ...ramai dah mula bosan sebab takde member nak ajak sembang ...heheheh


hari ini...disini jugak
aku dah mula gelisah bahan mentah untuk dimasak semua dah tersedia ..sedang aku masih lagi diblog kesayangan aku ni layan mood..layan perasaan adeh... sebelum aku berbau asap ...sebelum aku berbau daging,bawang,ayam... ada sesuatu yg aku nak bagitahu kat sini... hehehe......
awak.... rindu awak laaaa.... 
hee....peace~
selamat hari raya aidil adha... ;)

Comments