SECEBIS KELUHAN

pagi ni tanpamu ku sepi
yup sepi sangat sangat
tanpamu ku rindu
ofcos.. rindu sangat sangat
lumrah alam..
bila ada depan mata gaduh
bila dah jauh rindu lah sepi lah
mengade!!
kenapa ek? 
ek ialah penyedap soalan bagi orang johor ek? ek?
haha
tapi sekarang orang kay ell pon dah tau sebut ek..
orang pahang
orang melaka
orang kelantan
senang kata semua orang  yg sewaktu dengannya lah 
aip..aip...back to the start...
awak... ( mood serius semula ) :p
saya pun tak tahu perasaan saya ni
peritnya hari hari saya tanpa awak menemani
sakitnya jiwa saya tanpa awak disisi
rindu yg membuak buak 
sepi yg teramat sangat
saya selalu berangan
kalau lah saya ada sayap
memang saya terbang cari awak nun disana tu
nak duduk sebelah awak
nak sembang sembang dengan awak
cerita pasal kenangan
cerita pasal masa depan
pasal kawan kawan yg kita sayang
pasal hidup yg selalu diduga
pasal cinta kita yg tak kesampaian
hmm tapi tu lah.. awak jauh
sangat jauh dari saya
sangat sangat sangat jauh
dan saya memang tak mampu buat semua tu
sebab awak pun bukan milik saya yg sah..
argh!! sulitnya sebuah perasaan...
awak...
kalau awak sedang rindu saya...
terima kasih saya ucapkan
kalau awak masih sayang saya... 
sangat terharunya saya...
hanya satu je saya nak lakarkan disini
yg saya tetap rindu dan sayang awak
walau saya dan awak makin jauh saat ni...




Comments