Skip to main content

SECEBIS KELUHAN

pagi ni tanpamu ku sepi
yup sepi sangat sangat
tanpamu ku rindu
ofcos.. rindu sangat sangat
lumrah alam..
bila ada depan mata gaduh
bila dah jauh rindu lah sepi lah
mengade!!
kenapa ek? 
ek ialah penyedap soalan bagi orang johor ek? ek?
haha
tapi sekarang orang kay ell pon dah tau sebut ek..
orang pahang
orang melaka
orang kelantan
senang kata semua orang  yg sewaktu dengannya lah 
aip..aip...back to the start...
awak... ( mood serius semula ) :p
saya pun tak tahu perasaan saya ni
peritnya hari hari saya tanpa awak menemani
sakitnya jiwa saya tanpa awak disisi
rindu yg membuak buak 
sepi yg teramat sangat
saya selalu berangan
kalau lah saya ada sayap
memang saya terbang cari awak nun disana tu
nak duduk sebelah awak
nak sembang sembang dengan awak
cerita pasal kenangan
cerita pasal masa depan
pasal kawan kawan yg kita sayang
pasal hidup yg selalu diduga
pasal cinta kita yg tak kesampaian
hmm tapi tu lah.. awak jauh
sangat jauh dari saya
sangat sangat sangat jauh
dan saya memang tak mampu buat semua tu
sebab awak pun bukan milik saya yg sah..
argh!! sulitnya sebuah perasaan...
awak...
kalau awak sedang rindu saya...
terima kasih saya ucapkan
kalau awak masih sayang saya... 
sangat terharunya saya...
hanya satu je saya nak lakarkan disini
yg saya tetap rindu dan sayang awak
walau saya dan awak makin jauh saat ni...




Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx