TERIMA KASIH

cintaku adalah jiwaku
yea... tulah aku
cinta yg merangkul hati
milik semua yg aku sayang
milik keluarga
milik teman-teman
milik dia
milik kamu
dan paling utama milik Penciptaku
mengikut kehendak yg tersayang
bukan sesuatu kerja yg mudah sebenarnya
kadang-kadang naluri mereka tak sama dengan aku
mereka kata hitam sedang aku suka yg putih
mereka kata tinggi aku pulak mahu yg rendah
haruskah aku membantah?
sedangkan mereka semua yg aku sayang
orang kata kalau sayang ikutkan je , turutkan je
walaupun hati terluka?
walaupun kita langsung tak minat benda tu?
kena suka jugak???
kenapa mereka tak pernah memahami kehendak aku
kenapa mereka sengaja tak mahu mendengar keluhan aku
hina sangat kah permintaan aku ni
buruk sangatkah pilihan aku ni
hurm... 
menjadi orang yg selalu mengalah sangat makan hati
memang mengalah tak bererti aku kalah
tapi mengalah ini buat hati aku tambah parah..
mereka tak tahu sebenarnya...
ye dalam riak senyuman ini
aku kian parah...
terima kasih sayang sebab aku  masih tak kalah lagi dihatimu...
:)

Comments