TERJERAT DALAM MINDA

salam...
awak...
kehendak awak dah saya turuti
kenapa awak nak semua ni saya pon tak tau
tapi demi awak...saya buat jugak heee~
bila beberapa kali saya hayati
bagai ada yg tak kena ...
awak...
ada yg awak sembunyikan dari saya kan
semua tu macam ingin awak sampaikan tapi apakah?
saya masih tercari- cari apa dan mengapa
ianya agak rumit
namun
andai satu hari awak dah ada kekuatan untuk semua tu
luahkan kat saya ok
tiada paksaan disini..
semua serah kat awak
apa pun hanya satu saya pinta...
cari saya jika perlu...
saya setia disini menemani awak
saat suka
mahu pun duka....

Saya akan setia menunggu disini..


Comments