Skip to main content

WHAT HE SAY ABOUT THEIR GIRLFRIEND

apa korang ingat dak lelaki ni tak reti bergossip eah?
hello..they all tu kalau mengumpat mengalah perempuan taw
hahaha wa cakap lu....
nak tau tak mana gaya sang lelaki ni bergosip- gosip
eheheh..layan...




MUS-bukan nama sebenar-
abang ni dah ramai jumpa perempuan,tapi gf abang yg sorang ni pelik sikit la.bila abang call dia tak angkat
bila abang sms dia tak balas bila abang tak contact 3-4 hari ..dia cakap abang ada yg lain !!adoi..pening kepala abang ni tau..tapikan...bila abang ajak pergi shopping,10minit dia cakap ..i dah siap ni sayang...alahai..cepat le pulak..
HETTY ZULAIKA : abang mus...kalau abang nak kekal lama dengan dia,abang kena banyak sabar dan
nasihat saya jugak,abang kena banyak duit hehehe,bukan apa girl macam ni dia ada batu pengasah  yg boleh menajamkan pisau-pisau cukurnya itu hehehe...girl mcm ni ada satu prinsip yg extrem tau bang...iaitu...ada duit abang sayang,tak de duit abang melayang lalala....^^,







ALEY - bukan aleycat ok...
bro,wa dah lebih setahun kapel dengan awek wa ni,wa jatuh cinta pun time wa pergi rempit kat pasir gudang ritu.tah nape sebab ke'cute'annya wa leh caer pulak tu beb...malangnya dia budak sekolah,mentah lagi,
tak pasal-pasal wa kena 20 sebatan tu bro..mati wa nanti..hishhh...lagi satu kapel dengan  budak sekolah ni memang payah sikit,bukan apa lah kan,asik-asik pergi tution lah,ada homework lah,mama tak bagi keluar lah.aduh...banyak betul halangan wa nak jumpa dia ni beb...boleh tension wa camni,wa cakap lu...
tapi kalau tak jumpa  wa pulak yg sewel semacam,wa rindu gelak manja dia,suara dia...mana boleh tahan bro....
HETTY ZULAIKA-  bro Aley...cinta tu buta bro,lu sayang dia,lu cinta dia,tu hak lu.
apa salahnya kalau lu jadi orang yg banyak membimbing dia untuk masa depan dia.jadikan dia awek yg berjaya dalam pelajaran dan berjaya dalam percintaan..wa ni pun bukan tak paham mood budak sekolah ni,
macam-macam ragam,so lu kena lah selalu  ambil berat..macam rancangan di tv 3 tu heheheh..promosi lagi hahahaha ^^'



RONNY- nama singkat roy
saya bujang lagi,kawan perempuan boleh dikata keliling pinggang.kalau kat laman sosial tu macam-macam perempuan add saya.dalam 2000 orang friendlist tu,1500 orang adalah perempuan.mak aii gila tak bangga.
saya memang peramah,suka bersembang,bermanja-manja dengan dia orang tu semua sebab mereka sporting habis..tapi malangnya hurm...sampai sekarang saya tak ada special lagi,tak ada kekasih hati yg saya nak ucapkan i love u tiap hari..saya nak jugak rasa nikmat bercinta jugak tapi tak pernah dapat,..mungkin lom ada jodoh dan mungkin inilah ketentuanNya,saya cuma pasrah jek,ada jodoh nanti adalah saya gf/ isteri.
kalau takde pon saya ok jek sebab status sekarang pun saya suka hehehe...tapi tulah hari minggu saya nak dating dengan siape??tu yg bosan tu ...
HETTY ZULAIKA- awak...sabar ok,semua ni adalah kerja tuhan untuk awak.sapa tak nak bahagia,
sapa tak nak dicinta,tapi kalau dah belum masanya memang lah dipanggil orang bujang hee...takpe..jangan risau,mungkin ada banyak kebaikan dari apa yg terjadi ni.mungkin tuhan nak awak kumpul harta dulu baru kawen.mungkin awak kena belajar berdikari dulubaru awak boleh membantu orang lain ( gf / isteri  awak )
so sekarang ni awak jangan lah fikir negetif ...apa yg penting sekarang...kita enjoyyy!!!!! lalalala ^_^



MAD - nama sebenar ahmad nisfu
sayang...abang dah kawin pun ..isteri abang sorang,anak 5 orang..tapi abang macam suka kat sayang lah..
kita kapel boleh tak yang??abang rindu lah kat ayang ....
HETTY ZULAIKA- hahahahaha abang mad ni biar betol,dah ada bini,dah ada anak masih nak usya saya?
alahai,bagilah orang bujang takel saya bang oi..kesian diaorang tu hah..dok menunggu awek masuk meminang ..hahahaha...dah-dah lah bang..sayang lah orang yg menyayangi diri abang tu,bukan saya tak suka  abang,tapi saya tak mahu melukakan hati isteri abang yg menyayangi abang ,lagi-lagi anak-anak abang yg sangat perlukan abang..ok... hehehehe... ^,^

nenek ni cakap : wa caya lu hetty!!heee....


amboi...
korang kalau ajak bergosip no 1  kan?hahahaha
aku  bukan nak mengaibkan sesiapa ok!
tapi apa salahnya kita ambik 1 buat pengajaran disini.
untuk buat pedoman dalam perjalanan hidup kita ni.
biar kehidupan kita ni penuh dengan pengalaman dan cobaan.
barulah extrem kannn....heheheh
awak... maaf eah kalau ada yg  terase....

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx