Skip to main content

GROUP YANG....

Assalamualaikum
good morning awak..awak dan awak.....
pepagi lagi aku dah ber muka buku
maklomlah malam-malam dah tak lepas nak layan facebook ni
ehem-ehem  line tak clear la beb! heee~

aktibiti aku kalau tiap kali bila online fb, aku akan buka inbox dulu.
lepastu baru lah tengok 'notifications' tapi aku jarang balas komen-komen kat wall aku dulu ,sebab aku lebih suka ronda-ronda group. aku ada  GROUP SENDIRI  tapi aku lebih gemar jejalan group member aku hahaha..kacau orang lagi best!!


bila cakap pasal group,selain group blogger aku ada banyak group yg diundang
antaranya ada lah satu group ni..namanya...adeh....hahaha tapi ada family2 gitu ehehehe kalau korang firstime masuk mungkin korang tak paham perangai mereka dari group leader sampai lah ke admins.dulu aku pernah terfikir.. tah pape lah diaorang ni!!!ehehehe... tapi bila dah lebih 2 bulan join barulah aku tau.. mereka tu betul-betul as like as family la ..kenapa aku cakap mcm tu?hahahaha jap2 aku amek feel nak story :)


diaorang tu ramai yg muda-muda (belasan tahun umurnya )*** adik-adik gitu.
bila kata orang muda, macam- macam lah perangainya mana yang kuat merajuk
yang suka menyakat -yang keras kepala- yang kuat cemburu hahahahaha... but ramai yg emo!!!kejap-kejap nak merajuk..kejap-kejap nak touching... tapi lepas tu berbaik-baik  semula!! alahai sweet gitu ..aku kalau baca komen-komen diaorang, gerenti gelak hentak-hentak kaki punya!!hahaha trajis gila!!! opss~ sorry babe... heeee..peace...~


aku dengan adek aku rajin jugak lepak kat situ .aku ni banyak memerhati jek tapi adik aku tu..adeh.... dia memang suka bagi suasana HANGAT!!! hahaha ..aku bukan tak tegur tapi dia kata 

 ''alaaa orang saja-saja je lah.. nanti group tu slow kalau tak de kontroversi''hahahaha....

betol ke tu?   ah lantak lew hahahahah...ramai jugak member yg touching dengan adik aku sebab komen adik aku memang menyakitkan biji mata bila dibaca hahahahah.. memang nakal!!sampai kan ada admin yg beri pesanan kat inbox aku! dia suruh adik aku jangan melampau sangat!!!!! hahahahahah padan dengan muka adik aku, suka sangat usik orang :p



apa pun persahabat itu jangan lah korang abaikan sebab jika cinta tu senang datang senang pergi
but friendship never ends....


untuk member yg invited aku join group ''family'' tu terima kasih banyak-banyak sebab awak dah bagi saya pengalaman untuk handle adik- adik yg dibawah usia saya ni ~memerhati dari jauh la saya lepas ni hahahaha :p




Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx