JANJI YG DAH LEPAS

assalamualaikum pembaca yg budiman

kenangan..pengalaman.. semua tu akan dijumpa oleh tiap insan di duniakan. bila cakap pasal kenangan ramai yg suka ingat kenangan - kenangan manis ..betul tak... sebab tu ramai orang yg bila dah  tua kena sakit kencing manis sebab mereka banyak sangat kenangan manis hehehe ... '' SILA ABAIKAN KENYATAAN ITU'' kadang-kadang ayat aku ni memang tak boleh pakai :p


bila duduk sorang  sorang ,aku lebih suka kenang kenangan pahit dari kenangan yg manis sebab dalam pahit tu mesti ada part yg sweet- sweet gitu ...huhu... lagi satu bila kita kenangkan yg pahit nanti kita dapat satu pengalaman yg sangat berharga dalam hidup .. tu pasal aku suka yg pahit-pahit dikenang..yg manis-manis tu ada jugak aku kenang tapi jarang lah. takut kenangan tu nanti bakal rosakkan gigi aku ni...aik?? hahaha bukan gigi lah tapi rosakkan minda aku ni..hurm.... lagi pun yg manis tu boleh  buat aku tambah touching nanti.  OH NO!!!! aku dah letih bersedih beb...

kau  adalah kenangan aku
dia jugak kenangan aku
mereka pun kenangan aku
semua adalah kenangan untuk aku ..dulu..kini dan selamanya


setiap kenangan akan aku kenang sampai ajal  datang. tu lah janji aku.!
walaupun semuanya sudah lepas jauh dari dunia aku sekarang ni, namun aku tak akan lepaskan semua kenangan macam tu aje..setiap saat dalam kenangan tu adalah berharga buat aku...
~ akan aku kenang - itulah sumpahku ~

Biar aku sendiri
melayan kenangan sepi itu tanpamu disisi
:'(

Comments