KENAPA AWEK SUKA NIPU?

amboi tajuk ''hot'' gitu
ramai boy cakap awek dia suka nipu sana , nipu sini
jangan kata couple,yg dah kawin pun ramai kena tipulah bro
kenapa ye awek suka menipu?
apakah sebab kurang kasih sayang?
apakah sebab sikap tamak?
atau apakah sebab memang dah habbit dia?
entah aku pun tak tau sebab apa
btw aku pun pernah jugak menipu
hekhekhek nak hidup memey r....
tapi...aaaa ada tapinya tau aku menipu tu bersebab
sebab aku nak yg terbaik untuk orang yg aku tipu tu
bukan untuk menghancurkannya atau berdendam dengannya
yg penting...Allah tau sebab apa aku menipu
dan apa tujuan utama penipuan itu berlaku
tapi apa pun kata ustaz..tiap penipuan itu adalah berdosa
adeh.... astagfirullahal'azimmmm


kata member aku awek2 ni menipu sebab diaorang perasan diaorang tu comel
bajet hot sbb tu asik nak menipu je kerjanya..
ntah! tak jugak kot
ada yg macam muka hantu pun bijak menipu
eeee..seram mak  nyahhhh~hukhukhuk

ada yg kata awek2 ni menipu sebab tak cukup kasih sayang
bf dah bagi pun mau lebih lagi
tak pernah puas hati dengan kasih sayang bf ye ke?
maybe kasih sayang bf kurang power kot...
tah lew~ hihihih

ada yg cakap awek2 ni menipu sebab memang habbit
celik mata je dah menipu.
bila bf call ' yunk, u kat ne ni?'
nanti dia cakap' i tgh basuh baju ni...'
padahal baru bukak mata..kaki pun belum sentuh lantai bilik
konon basuh baju hekhekhek..tu baru celik mata
belom lagi 24jam sehari semalam...
yg penting bila jadi bf tu,cuba jgn nak control semacam..
jawapnya sah2 lah korang kena tipu punya ehehehe
bf sape la tu ek??

atas apa yg berlaku yg diatas sana...
aku kini sedang mencipta alat yg boleh scanning perasaan
siapa yg menipu nanti aku boleh kesan
hehehe... doakan ciptaan aku ni berjaya ye :p
psst2xnampak no menipunya.... heee
kann....hahaha sila abaikan alat ciptaan aku tu!!

Comments

wah wah, siap buat lg alat pengesanan tu.. bgus2.. hehe..

lady.. sila abaikan alat pengesan tu k ;) hehehe