KENYATAANNYA...



kali ini aku nak kongsi perasaan ni kat korang..
kalau nak tau sulitnya menjadi seorang peminat setia yg rahsia

'SECRET ADMIRE'

ianya bagai menumpang kasih pada seseorang..
mengharapkan sedikit perhatian pada orang yg tah tahu tah tak perasaan kita tu.
selalu mengikuti perkembangan nya walau cuma dari jauh
selalu mengharap dia  mengingati kita
selalu memikir kan saat indah bersama nya
padahal saat tu bukan selalu datang dalam hidup kita..
sebenarnya....
peminat setia ni umpama
menumpang kasih disekeping hati yg tak pasti
peminat setia bukan minta cinta tapi cukuplah layanan yg seminit
tapi bernilai...
ianya sudah cukup buat hati rasa  tenang
namun
adat orang menumpang la kan
 selalu kecewa
adat org merindu dalam diam
selalu pasrah
lantas sekeping hati yg sepi kini menjadi makin sepi
kerana orang yg diminati itu makin lama
makin menjauhkan dirinya...
semuanya sangat trajis namun itulah kenyataan.....

~hetty~





Comments