KERJA GILA

Awak nak tau tak
jam sekarang dah menunjukan pukul 3.30am
saya masih lagi tak ada rasa mangantuk
dan jika awak nak tau...
ni post saya yg ke tiga malam ni
hehehe gila!!
memang gila...
harini jadual tidur saya dah bertukar
lepas mandi saya terus tertidur sampai jam 12 tghmalam
eh!! tepat jam 12 boleh saya terjaga tu
hmm..ingat nak tidur sampai jam 5 am je nanti
tapi mata ni tetibe jek celik!!
so..bila dah terjaga mana boleh nak layan lagi
tengok bantal pun dah tak stim dah hehehehe
awak mungkin dah tidur saat nikan...
untunglah...
acha tu dah berpuluh kali menyanyi..
sampai menutup mata ...
berulang-ulang pulak tu
tapi saya  punya mata masih tak mau tutup-tutup
hehehehe apepuntakboleh...
lantak ko lah acha oi!
ni mata aku bukan mata ko...
adeh..mlm ni mlm jumaat lak tu...
mood mulanya nak bukak facebook 
tapi saya cancel sebab kawan-kawan saya kat fb tu
kalau malam jumaat camni selalu post gambar
awek seksi dan seksa  heeeee.... heeeee...heeeee
tak mau saya terjebak!!
layan blog..layan jiwa lagi best!
kat luar sana suara cengkerik dah berirama riang..
tetiba...
sayup-sayup kedengaran suara.....
adehhh...anjing lah menyalak sayup....
mak oi... ni memang kena menutup mata ni
eheheheh ( gelak orang seram )
oklah..cukup lah meroyan pada malam ni
nanti esok sambung lagi apa yg terjadi selepas ni..
ok..tarik selimut dulu.... gudnite alls ~
zZzZz...tidur pakse ~

~hetty~


Comments