MAAFKAN AKU SAYANG

dia sedang menderita...
itu pandangan dari sudut mata hatiku
bila melihat dia kecewa didepan mata ,
aku rasa berdosa pulak dengan dia
tapi andai dia tahu.. bukan ini pinta ku
aku mahukan yg terbaik untuknya
aku mahu yg terindah bagi nya
aku sanggup derita, asal dia bahagia...
tapi...
hati aku menjadi makin sebak
dikala aku baca semua luahannya didiari peribadinya
mungkin Tuhan nak tunjukan pada aku
entah bagaimana aku boleh terjumpa diari tu.
kalau tak mungkin sampai sekarang aku tak tahu apa yg dia pendamkan
terima kasih Allah...
untuk dia buah hatiku...
kalau itu keputusan kau teruskan lah..
kekecewaan ni bukan bermakna kau harus lemah selamanya
kau jadikan semua ni sebagai pembakar semangat mu yg musnah tu
jangan kau buat dirimu sebagai kaca terhempas
tapi jadikan dirimu sebagai lilin yg menerangi setiap sudut
hangus  terbakar namun bisa memanafaatkan orang lain...
adik ku sayang...
tumpukan hati mu pada yg lebih perlu
abaikan cinta diusia remaja mu ini
sesungguhnya kebahagiaan mu itu
kebahagiaanku juga...

aku rindu kesengalanmu dulu..
hmm...



Comments

abg cik said…
amboi cantiknya tuan blog ni
amboi3x
heee
bang cik..tengs :)