PENJELASAN .. RASANYA PERLUKAH????

semakin aku meninggalkan kamu
semakin sakit jiwa ku...
kenangan datang silih berganti 
bermain- main di ingatan ini..
aku cuba hapuskan semuanya tapi masih tak berdaya..
apakah memang sukar untuk melupakan semua nya 
setelah kita kumpul kenangan tu bertahun  lama...
aku makin lemah...
kehidupan baru ini belum memberi perubahan lagi dalam hidupku
dalam ingatan ini hanya kamu
kamu dan kamu...
penyerahan diri pada Allah sering berlaku
ada kala aku rebah di sejadah suci miliku
menahan sebak didada
merayu pada Tuhan agar dari masa ke semasa aku dapat  melupakan kamu
tapi...
semakin aku cuba..
semakin aku rindu kan kamu...
mana mungkin aku lupakan kamu???
ye penjelasan kian terbukti walaupun pada hakikatnya..perlukah?
Allah lebih tahu apa tersirat dihatiku :)

Comments