Skip to main content

SILA LUPAKAN AKU

selamat petang
harini online macam slow
tak de yg interesting things bagi aku
member semua cuma like..like and like
lama-lama aku gigit jari yg like tu hehehe
tapi thank you so much la kan
sebab ada gak yg sudi like status aku yg sengal tu ...
dari pada langsung tak like padahal dah baca tu
hahahah kang aku tak halalkan diaorang baca baru tau :p
hehehe perasan je kan...
siapalah aku untuk menghalalkan dan mengharamkan sesuatu kan..
betul ka kawan?
betul bha...
mak ai cakap slang sabah pulak hehehe
sebenarnya harini aku cuba untuk happy
lepas beberapa hari mood aku down gila
but aku tak gila k.. just down gila!!
sebenarnya harini
aku rasa aku dah hampir berjaya membuat seseorang tu marah
ye..marah kat aku
mungkin benci kat aku
aku sengaja buat semua ni
agar dia rasa aku tak layak lagi buat dia.
kenapa aku buat camtu
tentu itu soalan  dari korang kan...
biarlah...
aku rela dia lupakan aku
aku memang dah lama nak dia rasa benci kat aku 
aku memang nak dia benci aku sangat-sangat
sebab aku dah rasa aku memang tak layak buat dia.
aku tak setaraf dengan girlfriend kawan2 dia yg lepasan U tu
aku bukan gadis yg layak untuk dia sanjungi
aku bukan siapa-siapa lagi untuk dia.
bertahun bersamanya
cukup lah berjuta kalimah i sayang u yg diucapkan
cukuplah ribuan i rindu u  yg dikatakan
tapi bagi aku bukan itu yg ku harapkan
bukan itu yg  selalu aku mimpikan
apa yg aku mahu kan...
kejayaan dia dalam hidupnya
kejayaan masa depan dia itu lebih perlu
mungkin dia anak orang berada kot..
so dia tak perlu berusaha macam orang lain
harta orang tua dah melimpah ruah
tapi sampai bila dia nak harapkan semua tu
gunung pun kalau dicangkul lama-lama akan jadi hilang...
entah lah aku tak dapat nak tapsir minda dia sekarang ni...
kalau orang lain bertungkus lumus memerah tenaga
dan masa untuk mencari  rezeki
tapi dia...?
ah ..aku dah letih memikirkan sikap dia tu
sekarang aku hampir terlepas dari cengkamannya
bebrapa masa lagi aku akan bebas
ye bebas
bagai burung yg berterbangan diangkasa...

tapi hanya satu pintaku kat dia...
please lupakan aku...




Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx