18122012



happy birthday to u
ucapan tulus dari teman-teman buat ku . .
buat sekeping jiwa yg hancur dimamah masa
buat sehelai kasih yg kian hanyut ditiup angin kenangan . .
buat secebis rindu yg kian mulai kelam dan bakal padam .
dikala puluhan ucap selamat hari lahir diucapkan buat ku
dikala senyuman berganti senyuman terpahat dibibir ini .
air mata realitinya makin rancak turun
menangis aku dalam senyum pilu. . .
di kejauhan ini amat memilukan sebenarnya
ini merupakan saat yg kita nanti-nantikan
namun bila tiba saatnya
kamu tiada disini
hilang entah kemana
sepatah berita makin hanyut bersamamu
dibawa oleh arus kebencian yg teramat sangat . ..
aku pasrah dalam menunggu
aku pasrah dalam sendu
aku pasrah dihari lahirku . . .
bakal hilang kah satu perasaan
jika kebencian dan jemu kian bermaharaja lela dijiwa
kita lihat je diakhir perlayaran ini nanti . .
moga bakal tiba cahaya buat kehidupan kau dan aku . .
sedarkah kamu . . perjalanan ku makin hampir . .
kini . .aku hanya mampu berpaut pada kenangan silam kita  . .
sakit ..perit... derita biar milik aku selamanya ..

Comments

✿A I N A A✿ said…
happy bufday!!! kenapa macam down ni?? chill key?? =D
Nisa Hussin said…
datang sini wish Happy Birthday jugak ! :D
tHe SeMpOi GiRL said…
aina . . .tengs for the wish . . .manusia camni lah kejap ok,kejap ko :)
tHe SeMpOi GiRL said…
nisa . . . tengs .. lebiu ;) hee