HMMM . . . .

hari yg sangat busy buat aku
seawal pagi dah mula melakukan aktibiti rumah
family ramai lepak kat rumah nenek
maklum cuti hujung minggu
ahh..melepaslah aku nak bermuka  buku
seronok jugak melayan makcik-makcik, pakcik-pakcik dan sepupu sepipit tu
hahaha ..mana ade sepipit tah ..main belasah jek cakap ni  :p
tiba-tiba ..sedang syok masak didapur
aku terus teringat kat dia . . hmmm . . yunx . .
miss u tetibe je ni adeh . . . terus rase sebak . .
nilah akibat kedegilan aku
apekah kedegilan aku tu?
ye . . sesuatu yg bukan susah pun
tapi aku memang anggap serius benda ni
apekah dia??hmmm . .  aku memang degil untuk menghubungi dia
walaupun number fonenya dah tersenarai dalam list di handset aku ni . .
kenapa sebegini degil?
padahal dah rindu seteruk ni?
hmmm . . . biar lah aku sorang je yg tau
biar aku sorang je yg rase
biar aku sorang je yg tanggung
betapa sakitnya rindu ni
sebab aku tak mahu lepas ni aku bukan saje rindu kat dia
tapi aku akan rindu suaranya juga . . .argh! tu lagi derita....
so...aku pendamkan je hasrat aku untuk menghubunginya sehingga saat ni
apa yg aku mahu ..
dari kejauhan ni biarlah aku begini , derita sendiri . .
dan dari kejauhan ini juga
biarlah dia tenang dan bahagia disana ( disamping teman-temannya )
yunx . . i think . .i love  u . . .

Comments