KENAPA YUNX . .

malas . . .
mood semalam bersambung ke harini
kalau semalam malas
hari ni tambah malas . . .
sejak kebelakangan ni
aku dah malas nak bercakap
jiwa tah pape
kang cakap banyak orang kata aku kuat meroyan . . .
lemah . . .bila apa yang dibuat semua tak menjadi
bila kejutan demi kejutan datang dalam hidup
lesu tak bermaya lantas sahabat menjadi mangsa
orang sekeliling yg tak tahu ape-ape bakal menjadi sasaran
bingung . .bila kau diam camtu
apa salah ku?ape dosa ku?mana silapku?
yunx . . .
berdiam bukan penyelesaian
kamu diam bukan aku tau ape yg dipendamkan
diam nya kamu makin buat aku sakit . .
aku ingat dengan kehadiran kamu saat aku lemah camni
bakal menjadikan malam ku jadi terang
rupanya kamu bawa kabus dimalam ku yg dingin lagi sepi ini . .
emmm . . .sungguh aku katakan
yg aku makin lemah.. sakit.. derita di situ
mau saja ku lepaskan kan semua
agar aku dan kamu tak lagi bertemu
namun apa yg aku bimbang
marah ku ini bakal jadi aku tambah rindu padamu . . .


Comments