LUPA DIRI

pagi minggu
jam 6 pagi dah terjaga
padahal malam tadi aku tidur pukul 3 am
mata masih kelat ni
tapi minda dah cakap jum bangun hmm..
tepi tingkap aku lihat suasana waktu subuh yg hening
aku tarik nafas panjang...dan lepaskan
~ Alhamdulillah hillazi bak dama amatana wailaihinnusur ~
doa bangun dari tidur terkeluar dibibir aku ni
alhamdulillah kerana Allah bagi aku peluang bernafas untuk hari ini
kalau sebelum ni aku malas nak bangun awal
tapi pagi ni...aah mungkin ini kesan dari suasana malam tadikah?
heee.. senyum sorang je yg aku mampu..
benda gila yg dah lama aku tak buat
akhirnya berlaku lagi macam mimpi dalam terjaga
semua ni angkara 'dia' dan akhirnya aku .. erghh...
haha siapa kah 'dia' tu?aku je yg tahu
tapi malam tadi ye..aku betul-betul lupa diri
tah la.. tapi kenapa aku pilih 'dia' dalam mimpi semalam?
mungkin sekarang ni aku cuma ada 'dia' je disini?
atau dia dah berjaya buat aku lupa diri?
ergh!! biarlah apa yg pasti benda dah jadi
dan lagi pasti lepas ni aku dah malu nak jumpa dia lagi
adoiii......malunya!

awak... maaf atas rasa lupa diri saya tu..

Comments