SEBAB SAYA TAK BAGI

assalamualaikum awak . . .
bila baca massage tu hati saya jadi sayu  . . .
salam yg awak hulur
buat saya jadi sebak seketika
kelu ..tak tau nak kata apa
kalau sebelum ni saya gembira bila di tegur awak
tapi kenapa malam ni saya jadi sebak . . .
bila air mata dah puas mengalir
saya balas salam tu dengan degupan jantung yg lemah
waalaikumusalam . . .
dah abis ngajuk? tu soalan yg awak bagi kat saya
sedih campur geram pulak saya rasa
nak gelak tapi saya tahankan
dalam senyum air mata berlinang saat tu..
awak memang sengaja bagi soalan nakal
walaupun masa tu saya tengah serius
awak...
awak tau tak
kenapa saya masih berada di inbox awak lagi
kenapa saya masih melayari laman sosial tu
semua sebab awak . . .
awak yg tak bagi saya deaktif
awak kata nanti awak rindu saya
awak kata nanti awak nak benci saya selama-lamanya .
padahal awak ada ramai lagi teman disitu kan
kalau saya hilang pun mana mungkin awak perasaan .
ye..malam tu bila keluar ayat ..HATE U
saya jadi blurr
jantung saya macam baru lepas berlari 100km tanpa henti
mata saya jadi kelam
bukan sebab saya mengantuk
tapi sebab saya menangis teruk
beberapa jam saya tunggu awak untuk siapkan kerja awak
bila saya tegur menyapa awak..
patut kah ayat tu yg awak bagi untuk saya ni??
hina sangat kah saya ni awak?
teruk sangat ke saya ni awak?
keputusan orang marah memang bodohkan awak..
saya amek keputusan untuk tinggalkan awak disitu
geram, sedih, kecewa bila diakhir ayat awak tu awak kata UP TO U
saya terus delete akaun saya
terus off9 forever
ye itu niat saya malam tu
saya tidur dengan mata yg basah
jiwa yg lemah
hati yg hancur
orang yg tiap kali saya bermuka buku wajib saya cari
akhirnya seperti menghalau saya dari hidupnya..
ye..
sebenarnya bukan sekali awak halau saya dari situ
dah beberapa kali dah
kalau selalu saya hanya diam dan membisu
tapi kali ni keputusan saya memang gila
tinggalkan awak
tinggalkan kenangan
tinggalkan semua yg menjadi separuh dari nyawa saya
ye..malam tu saya tidur dengan kepala yg kusut . .
pagi esoknya  . .
jam 10 am sayamula rasa  rindu ...
rindu kat awak...
rindu kat suasana bersembang
berkomen dimuka buku tu
rindu semuanya
ahh satu lagi kerja gila saya buat . . reaktif my fb akaun :p
buang karen tol kan !
ye jam 10 am tu lah awak beri salam kat saya
rupanya awak tunggu saya on9
ada benda awak nak share kat saya
kata awak . . .

sbrnye sy nk ckp i hate u sbb wat sy rndu. . . tp xsngka plak awk da niat nk tnggalkn sy. . . hurmmm


adeh . . .
saya salah ke ni..adoiyai . .
saya pun tak tahu tah kenapa malam tu saya emo sangat kan
selalu saya cool jek kalau awak buat perangai
rupanya awak nak gurau dengan saya
adeh..lain kali nak gurau pun ..bagi lah salam dulu
ni tak..terus jek ..
kan dah hampir-hampir kena tinggal
rugi tau kalau awak hilang saya ni [ budak yg suka meroyan ]
tu panggilan untuk saya yg awak bagi :p
pastu nanti awak takde siap lagi nak ajak mengumpat ..
tapi...baru 12jam berbaik- baik..
malam tadi awak buat hal lagi..adehh
macam kucing hilang anak saya dibuatnya
awak dah buat saya menangis lagi tau
awak dah bagi mata saya sembap lagi
awak dah buat jiwa saya kacau lagi . . hmmm
awak...apa yg saya buat ni semua bersebab
bukan awak tak layak jadi kawan saya
bukan saya tak mahu mendengar suara romantik awak tu
semua saya mau tapi ada sebab
kenapa saya menolak permintaan awak..antaranya
~ awak dah ada gf
~awak akan rindu suara saya pastu nanti awak akan kena keluar RMutk cari saya
~awak akan dgn saya walau dimana saya pergi nanti saya jadi tak selesa
~saya akan merasa bersalah tiap kali menghubungi awak sebab awak bf orang
~saya akan jadi rindu tak memasal saya meroyan di blog jiwang saya ni nanti
~saya ni nakal..awak pun tau kan saya camane  :p

awak...
biarlah kita camni
kalau ada rezki adalah jodoh kita untuk bersembang
please jangan benci saya hanya sebab saya tak penuhi permintaan awak tu
saya dapat rasakan bagaimana pedihnya hati orang yg menyintai awak
jika dia dapat tahu..awak dan saya saling berhubung di nfone
awak...saya pun perempuan ~
hanya perempuan yg paham perasaan perempuan...
ape pun kat sini saya nak cakap sikit lagi kat awak . .
saya suka dengar lagu jiwang yg awak bagi ritu
tersentuh dibuat nya ..aww ~
awak..blog saya belom delete laa
saya tengah edit  layout dan yg sewaktu dgnnya je ni :p heee ~
janji saya kat awak . .
walau benci mana pun awak kat saya ni
saya tetap sayang dan rindu kat awak..
ape aku pedulik !!!
ha3

Comments