Skip to main content

SEBUAH CATATAN KEJUJURAN

Sayang...
kalau lah awak ada disisi saya saat ni..
dalam suasana malam yg sunyi lagi sepi ni....
sambil kita layan lagu kegemaran saya 'timeless' by kelly clarkson & justin guarini
ohhh... so sweet je kan  heee...tapi awak jauh , sangat - sangat jauh...
awak...
izinkan saya menyebut kata sayang dalam entry saya kali ni untuk ganti nama awak tu
sebab saya dah lama tak menyebutnya dengan bibir ni ....
argh... saya dah mula sebak ni ... aah !! memang tak tahan....
malam ni dalam suasana yg dingin tapi mendamaikan ni..
sesekali bunyi embun jatuh ke lantai kaki lima
menitis sepi tapi jatuhnya sungguh sayu..
satu persatu bagai titisan air mata saya ni ...
masa tu saya masih lagi berhayal saat manis kita...
mengelamun saat indah waktu bersama awak...
ye..sumpah !!semua tu belum lagi terpadam dalam memori saya ni...sungguh awak....

awak...
saya makin rindu la kat awak...mana awak ketika ni sayang....
ergh !! peritnya malam tanpa awak disisi...
ingin saja saya laungkan suara ni memanggil awak disana..
tapi saya tak mampu.apa yg boleh saya kata kan disaat ni..
sayang..saya benar - benar rindu awak laaaa...


hetty zulaika rindu awak ...sungguh ni . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx