SEBUAH CATATAN KEJUJURAN

Sayang...
kalau lah awak ada disisi saya saat ni..
dalam suasana malam yg sunyi lagi sepi ni....
sambil kita layan lagu kegemaran saya 'timeless' by kelly clarkson & justin guarini
ohhh... so sweet je kan  heee...tapi awak jauh , sangat - sangat jauh...
awak...
izinkan saya menyebut kata sayang dalam entry saya kali ni untuk ganti nama awak tu
sebab saya dah lama tak menyebutnya dengan bibir ni ....
argh... saya dah mula sebak ni ... aah !! memang tak tahan....
malam ni dalam suasana yg dingin tapi mendamaikan ni..
sesekali bunyi embun jatuh ke lantai kaki lima
menitis sepi tapi jatuhnya sungguh sayu..
satu persatu bagai titisan air mata saya ni ...
masa tu saya masih lagi berhayal saat manis kita...
mengelamun saat indah waktu bersama awak...
ye..sumpah !!semua tu belum lagi terpadam dalam memori saya ni...sungguh awak....

awak...
saya makin rindu la kat awak...mana awak ketika ni sayang....
ergh !! peritnya malam tanpa awak disisi...
ingin saja saya laungkan suara ni memanggil awak disana..
tapi saya tak mampu.apa yg boleh saya kata kan disaat ni..
sayang..saya benar - benar rindu awak laaaa...


hetty zulaika rindu awak ...sungguh ni . . .

Comments