SIAPA KAH AKU?

aku seorang yg kuat menangis..sensitif
mungkin sebab stock air mata ku banyak dalam mata ni
hehehe

aku takut jarum ni
alamak...jangan lah buat aku camni
mau-mau jeritan aku akan terdengar
sebelum jarum masuk dalam daging aku lagi hahaha...

aku seorang yg gemar santai
ambil ilham untuk buat post di blog
ye lah seakan-akan kerja seorang pencipta lagu gitu
hahaha

aku seorang yg selalu kena buli..
sampaikan aku suka berdendam dengan pembuli-pembuli itu
tapi mama tak suka sifat aku yg tu
hurm..sorry mama

aaa... ni perangai buruk aku!!
aku tak boleh simpan rahsia
selalu pecah lobang..kalau simpan pun paling lama 2jam
alahai macamana??
memang dah suka bercakap belasah cerita je la
adoiii... selalu kena plaster dgn mama mulut ni hahaha
i'm sorry.!!!



ye..tulah aku
nak tunjuk muka sendiri nanti ramai yg jatuh hati
hehehehe maklum lah seorang yg memang cute di alam maya ni
adeh..mama pesan lagi..jangan riak dengan wajah kamu kerana ianya tak kekal lama!!
ok mama...i ingat pesan mama tu ....
hishhh mama cakap macam tu pun nak warningkan....
bukan ape pun cuma perasan cantik jek pun hehehe
aaaalaaa mama pesan lagi...jangan suka bersunggut
nampak sangat yg kita tak iklas ..adeh deh deh...
dah la... cukup sampai disini
layan games satu!!
jommm!!!

Comments