WILL U . .



petang yg sangat sunyi
nak tido tapi mata mengade-ngade tak nak tido
nak makan tapi perut ni rasa dah penuh dgn makanan
dok termenung depan tingkap bilik ni
mood kosong makin meluap-luap
tetibe teringat kan satu ayat  . . .
sama macam kat atas tu . . .
so . . . will you ?
agak-agaknya kalau aku tak de nanti
ada tak yg rindu . .
ada tak yg ingat . .
ada tak yg sebut nama aku lagi . .
sedih . .
kehidupan ini memang indah
namun semua tu tak lama
semua tu pinjaman
aku kena redha
ketentuan ini mesti ada rahmatnya
walaupun perit nak aku terima
yg pasti aku akan jumpa satu hari nanti . . .
u . . . will u miss me if i die . . .

Comments