DAH TAKDE KERJA LAH TU


Bila bosan datang lagi ..apakah yg sempoi girl buat?
kalau blogwalking tu jangan cakap lah memang dah semput dah ni
kalau berfacebook pun dah lenguh dah jari jemari ni
kalau meroyan jangan cakap lah dah kering idea ku ini
harini aku dapat aktibiti  baru utk lepaskan bosan 
macam manusia yg berada dizaman kuno
betapa hebatnya aku disitu ..hahaha
kuno la sangat :p
benda alah tu tak laen tak bukan ialah...
mengedit gambar aku lah..syok jugak kerja ni
boleh jugak hilang bosan...siap boleh berlagak lagi tu hahaha
korang nak tengok? ok..jum2 . . .
















?? !!  hahaha..entah. . .  org kedekut :p 


korang nak buat ke?
bagilah  aku gambar korang tu nanti aku buatkan hehehe
ianya adalah percuma dan nanti aku boleh la mengisi masa lapang dgn benda alah ni bila bosan ..
pic korang letak kan di inbox facebook aku ok..nanti aku buatkan ... trust me...
ok lah mau teruskan kerja ...salam . . .

Comments

✿A I N A A✿ said…
cam comel je... heheh ena sejak dua tiga menjak ni, agak bz lah juga.. blog, fb, twitter agak terabai
tHe SeMpOi GiRL said…
aina..hehehe meh le sis buatkan pic anda :)
Anonymous said…
Nk jgk.. :p
tHe SeMpOi GiRL said…
awk..pm pic la kt inbox sy ;)
Anonymous said…
Dah byk pm tp xde pun :p