Skip to main content

DAN ROMANTISNYA KITA

saat jiwa dilayan perasaan
lagu jiwang pulak dimainkan
awalnya ingin saja aku pendamkan
tapi kali ini terpaksa aku ucapkan
bahawa aku terlalu cintakan kamu..namun...
setelah peristiwa tempuhari
ianya buatku terasa sakitnya hingga kini
saat aku mula merindu kan kamu
ramai pula seakan mencabar kewibawaan aku
terutama teman-teman wanita disekelilingmu
saat aku mula hampir mengenali hati nuranimu
seorang insan pula mengaku
yg kamu pernah menjadi miliknya
dan dia masih menyintaimu hingga saat ini
masa itu tahu kah kamu
hatiku jadi retak seribu
bagai kaca terhempas kelantai
semua harapan aku musnah
semua impian aku terpadam
ye..aku akui
kita sudah menjalani berbagai dugaan
saat suka mau pun duka
disuatu ketika dulu
aku rasa kau lah teman pengganti
untuk jiwa ku yg pernah  rapuh
aah..
apa guna mengharap kekasihnya orang
ku pujuk hati ini
sememangnya aku tak layak mendekati
mahupun menyintaimu...
sangat pedih pengakuan ini
kini..aku cuba untuk menjauhkan diri
setiap hari ku bayangkan
alangkah jika saat-saat romantis kita itu
dapat diulang sekali lagi
tapi ianya amat mustahil bukan..
kini biarlah ianya jadi sejarah
untuk cinta kita yg tak kesampaian
bahgianya  kamu dan dia
maka bahgia juga lah aku disini
walaupun hari-hari yg berlalu
aku hanya merendam rasa
jiwa jadi tersiksa
bila memandangmu dengan dia didepan mata . .  .
namun aku redho yg
kamu adalah sejarah cinta romantis aku satu ketika dulu . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx