GERIMIS MENGUNDANG

aduiai tajuk tak boleh blah
apeku pedulik! hehehe
memang diluar rumah sedang gerimis pun
maklum lah memang dah musim hujan
utara hujan  selatan hujan
dibukit hujan  dilaut pun hujan
tadi ditv..indonesia dilanda banjir
jakarta timur paling teruk...
mohon penduduk disana berbanyak lah bersabar ya..
semua ini dugaan . . yea kita harus redho
semua ini ketentuan yg Maha Kuasa..
tapi bagi dikamar sepi aku ni
gerimis hadirnya dari dalam jiwa
gerimis ini tak bisa dilihat
namun mampu di rasa oleh insan jiwang seperti aku hahaha
* still boleh gelak lak tu  ..
nak buat camana memang suka gelak
kalau dalam entri...hahaha
ape aku pedulik! :p
sempoi girl diundang gerimis di jiwa?
eh! macam pelik aje...
yeah . . . memangnya pelik sangat..
aku ditinggalkan teman baik...
hmmm . . . sangat trajis
sebab kenapa ..tak perlu lah dikongsikan disini
kerana aku tak suka bergossip ...hehehe..
pada aku biar ditinggal bas sekolah
boleh la kita dianggap ponteng kelas
tapi jangan ditinggalkan teman baik...
nanti kamu dibilang. . ..
yea..kamu dibilang sahabat  yg terbilang
yg bermaksud terlupa bilang * terlupa cakap*
maka jika kamu terlupa cakap
maka sahabat kamu akan marah
dan bila dia marah ..
maka kamu akan ditinggalkan
bila ditinggalkan
maka kamu akan terasa kehilangannya
bila terasa kehilangannya
maka kamu akan gerimis mengundang dijiwa
hahahaha.. lantak ko
pening suda.... hahahahah.. :p

Comments

Zul Fadzly said…
hahaha... bile bace banyak kali...dh mcm pantun pun ada... tpi sy suke ayat kawan terbilang 2... 10 markah tuk awk...
tHe SeMpOi GiRL said…
hehehe...thanks awk.. :) 10? waw!! ^_^