KELIRU


haish....
sangat sangat keliru
dah kawen tapi mengaku bujang
perit utk aku percaya
tapi itu lah kenyataan
hmmm....
nak buat camane lagi kan
itulah the truth...
so kena lah  diabaikan
mana ada orang suka dikongsi
dan rasanya tak ada gadis mau merampas kekasih kaum sejenisnya
** jika dia betul2 waras la kan.... :)
bercinta macam nak mati pun macam tak berbaloi
sayang macam nak gila pun hanya mengundang  kecewa
dan semuanya membuang masa
hahaha..dunia..dunia kejam sungguh
hanya sebab nafsu dunia jadi kejam
hanya sebab nafsu  manusia jadi lupa
memang Nabi mengamalkan poligami
tapi baginda adalah Nabi
zaman ni tak ade insan seperti Nabi lagi...
memang tak ade....
apa yg perlu ....
hati-hati bila kita berada di ambang ini
agar kelak tak merana seluruh hidupmu
supaya nanti tak kecewa sepanjang usiamu
hanya sebab ape???
sebab cinta mu terbahagia dua....
hmmmm . . ..

Comments

Musafir Jalanan said…
padan mukamu, . . . Eh? Kejamnye aku, . . Sori, . . Peace :D hihi
✿A I N A A✿ said…
betul tu sis..zaman sekarang ni kena pilih psgan hidup betul2.. jgn main cerkup je.. nanti kita yang merana.. apapun ena suka background bloggy sis ni, suka ros sgt2
tHe SeMpOi GiRL said…
musafir . .isoke.. xkesah btw muka sy mmg padan dgn kejadian tuhan ni alhamdulillah :)
thanks for the comments. . .
tHe SeMpOi GiRL said…
aina.. ye dik . . kita kena hati2..ramai mmber akak dh terkena sbb tu akak buat entries ni..thanks k ..