'KONTROVERSI'

harini kepala aku sakit
sakit bukan main2..ini betul2 punya sakit
so harini aku tak dapat buat kerja
lepak rumah..rest kan kepala yg menyengal dari semalam
tiba2 datang apek( jiran rumah aku yg hanya sebelah pintu )
tersenyum simpul mendekati aku...
hai yunx... dia menegur aku
hai you.. ku jawap mesra walau kepala ku macam nak pecah aku rasa
namun aku lemparkan senyuman buat apek aku tu.
mau buah? apek mengajukan soalan
tak nak banyak2 lah..nak 2 biji jek...balas aku sambil senyum ..wink2 hee
hmmm..ok2..apek keluarkan buahnya yg dua biji tu
waaah..aku tersenyum lebar
jom layan..apek pelawa aku
jom... sambil masukan buah  kemulut
hmm masamlah you......sunggut ku
apek terkedu....sedih...belari  balik kerumah sambil menangis
mummy .......@#$%^&*!!!!!
ahh bahasa cinanya aku belum paham lagi
mummy apek keluar...*&^%$#@** mummy bersunggut ...lagi aku tak paham
Yenyen kata buah apek masam...suara apek tersekat2 keluar...
mummy memandangku sambil berkerut dahi
aku balas dengan senyum simpul...auuwww....
hmmmm... ofcos la apekkan belum mandi...dyrpers pun belum tukar lagi...
suara memujuk mummy kedengaran lembut
hey!! untie..bukan laaa...
we are talking about this .....aku menjerit kuat...
what is that??...mummy apek menyoal aku dengan keras !
tadda....aku tunjukkan kat mummy apek..
ni hah....


buah yg apek  perlawa aku tadi tu hehehe..



siap ada chop nama aku lagi tu...hahahaha




wajah apek yg mengoda aku tadi hehehe
sekadar gambar hiasan 
ahhh kepala aku makin sakit ni  oii....
help me ..help me... ala2 suara bini popeye the sailorman tu  ...heheheheh

Comments

Anonymous said…
be hpy yunk,,u no me
tHe SeMpOi GiRL said…
..ok ill try to be happy ok :)
thanks for remember me ..
✿A I N A A✿ said…
semoga cepat sembuh ye dear.... take a rest.. lapangkan pemikiran key?? solat
tHe SeMpOi GiRL said…
aina ..thanks ... hope so awk...:)