Skip to main content

'KONTROVERSI'

harini kepala aku sakit
sakit bukan main2..ini betul2 punya sakit
so harini aku tak dapat buat kerja
lepak rumah..rest kan kepala yg menyengal dari semalam
tiba2 datang apek( jiran rumah aku yg hanya sebelah pintu )
tersenyum simpul mendekati aku...
hai yunx... dia menegur aku
hai you.. ku jawap mesra walau kepala ku macam nak pecah aku rasa
namun aku lemparkan senyuman buat apek aku tu.
mau buah? apek mengajukan soalan
tak nak banyak2 lah..nak 2 biji jek...balas aku sambil senyum ..wink2 hee
hmmm..ok2..apek keluarkan buahnya yg dua biji tu
waaah..aku tersenyum lebar
jom layan..apek pelawa aku
jom... sambil masukan buah  kemulut
hmm masamlah you......sunggut ku
apek terkedu....sedih...belari  balik kerumah sambil menangis
mummy .......@#$%^&*!!!!!
ahh bahasa cinanya aku belum paham lagi
mummy apek keluar...*&^%$#@** mummy bersunggut ...lagi aku tak paham
Yenyen kata buah apek masam...suara apek tersekat2 keluar...
mummy memandangku sambil berkerut dahi
aku balas dengan senyum simpul...auuwww....
hmmmm... ofcos la apekkan belum mandi...dyrpers pun belum tukar lagi...
suara memujuk mummy kedengaran lembut
hey!! untie..bukan laaa...
we are talking about this .....aku menjerit kuat...
what is that??...mummy apek menyoal aku dengan keras !
tadda....aku tunjukkan kat mummy apek..
ni hah....


buah yg apek  perlawa aku tadi tu hehehe..



siap ada chop nama aku lagi tu...hahahaha




wajah apek yg mengoda aku tadi hehehe
sekadar gambar hiasan 
ahhh kepala aku makin sakit ni  oii....
help me ..help me... ala2 suara bini popeye the sailorman tu  ...heheheheh

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx