KU RAWAT LUKAKU SENDIRI

pepagi jumaat dah mula bosan
duduk tepi tingkap
tengok budak pergi sekolah
lepas sorang ..sorang yg berlalu
namun aku masih termenung
walaupun aku tak tahu
apakah yg aku menungkan
dikala terdengar lagu
she's gone by steelheart ni
terus minda aku terbang melayang jauh
ye.. lagu ni yg buat aku
dan bie menangis bersama
dan sudah dua bulan
aku hidup tanpa bie . .
satu perjalanan
yg sangat perit sangat sakit
sangat..sangat..
sangat susah nak aku gambarkan disini
kalau sebelum ni
bie lah tempat aku bermanja
bie jugak tempat aku melepas rindu
bie jugak tempat aku mengadu
tapi kini tak lagi
bie dah jauh
aku pun jauh
kehidupan kami 100% berubah
bie hilang dari rutin harian aku
bie dah tak aku hubungi
bie dah buang kenangan
bersama aku dan dia . .
aah!! kemungkin sekali . .
perpisahan ini bukan dari pergaduhan
perpisahan yg berakhir
dengan baik- baik sahaja
namun cukup buat
aku begitu menderita sehingga kini.
bie..kalau u tau
1cm pun kenangan antara kita dulu
i tak boleh padam
1 detik pun memory kita itu
tak boleh i lupa . .
dan kebarangkaliannya
tak akan pernah terniat
untuk melupakan semuanya bie . .
dikejauhan ini ingin sekali
I mendail numberfone u bie..
tapi atas istilah tak mahu menguris luka lama
 i pendamkan semua niat i tu
bie...
jika ini adalah takdir i rela tempuh
jika ini adalah cobaan i sanggup terima
jika ini adalah sengsara
biar i saje yg merana bie..jangan u . . .
setiap solat i berdoa agar
bie yg i pernah sayang satu ketika dulu
akan hidup tenang ,
ceria bersama insan tersayang .
i cuba untuk mencari teman pengganti u
namun bukan mudah untuk melupakan
cinta  u yg dah lama bertahta dihati ni
perjalanan i disini makin sulit
kehidupan i makin mencabar
tapi ianya tak mampu bikin i melupakn u
mustahil bie sangat sangat mustahil..
bie . . only u bie i have in my life
antara hidup atau mati
biar semua jadi kenangan
andainya ditakdirkan i pergi dulu sebelum u
ingatlah hadirku bukan untuk menyakiti
tapi aku tak mampu
buat kamu bahagia selamanya
semua ini bersebab dan aku tak berdaya
melawan kehendakNYA . . .
andai satu hari kita bertemu
ketahui lah sayangku
tiada kedua atau ketiga
untuk mengganti tempat u
walaupun hakikatnya
i bukan milik u lagi bie...i rela :'(
INILAH KEBURUKAN AKU
bila menyayangi aku
akan menyayanginya sampai bila-bila
padahal aku tau hakikatnya
bahawa menyintai bukan bermakna memiliki
ye..aku akur ketentuan
bie sayang... hanya Allah
yg maha mengetahui
mana yg baik dan
mana yg buruk buat kita...
aku makin lemah disini sayang~ hmm . . .




Comments

Eiyra Hisham said…
kuatkan semangat yer..
hidup perlu diteruskan jugakkan?
moga bahagia menjelma buat dirimu 1 hari nanti,aminnn.. :)
tHe SeMpOi GiRL said…
thanks eiyra . . . aamin . . .
✿A I N A A✿ said…
life must go on.. keep moving forwrd, jgn putus doa, jgn putus usaha dan jgn putus harapan... Allah always be wif u
Farina Hunny said…
percayalah Allah akan gantikan sesuatu yang hilang dgn yang lebih baik . mungkin skrg kita ta boleh terima . Farina jugak pernah lalui . tapi tak sangka budak yang satu sekolah yang pernah Farina cakap tanak tu la yang serasi sangat sampai kami buat keputusan untuk bernikah nanti (: buat masa sekarang bertunang saje .
tHe SeMpOi GiRL said…
aina . . .
thank so much dear. . .
sukar nak dijelaskan bila kita bercakap tentang perasaan ini . .
its so cmplicated . .
hanya Allah yg mengetahui...
tHe SeMpOi GiRL said…
farina...
tahniah :) anda mampu mengatasi kenanga anda yg silam dgn bijak . . .
hrp perjalann yg akan datang akan tmbh barokah dn bhgia . . .
bagi the sempoi girl ni ..sy hanya mampu berserah pada yg Esa...
sbb sy masih letih utk semua ni...