MALAS NAK KATA APA

kalau cakap bosan dlm hidup
memang tanda nya tak tau reti nak bersyukur lah tu
kalau selalu bersungut  pulak
tu tandanya tak reti nak tahan sabar
tapi dah kata pun manusia
mana boleh tahan sabar lama-lama
paling lama pun tenguk kes lah kan..
kalau kes ringan maybe tahan la 1 bulan
tapi kalau kes berat memang tahan cuma 1 hari je kot..
hehehe
dalam kes aku kali ni
ianya agak  sukar ft sulit
nak kena sabar lebih ke tidak
tapi aku rasa aku sudah cukup baik punya sabar dah ni
atleast penyabar jugak aku ni kan
adeh...terperasan pule hambe. . .
aku ada sorang teman tapi mesra dari oversea
mulanya kami hanya kawan
dan bila hari2 dah dok mengecet jek di penjuru chat box
maka akhirnya.... ( jeng3x )
ape daaa aku pun tak tau
dan aku tak yakin ini adalah chenta
kerana aku dah serik utk terjerumus kelembah itu
bhahaha ...tak berbaloi tau
cuma apa yg aku nak 'menggongsikan' kat semua *ayat coveline*
yang dia sudah buat kejutan maut di wall bermuka-muka buku aku itu
adeh..mana mau letak muke
apekah??
meh le tunjuk . . klik ~~~D surprise gitu ....
ramai kekawan beri nasihat
ye aku tau sapa aku
so anggap saja ini sesalah satu dari dugaan yg aku jumpa dalam perjalanan hidup ni. . .
untuk lebih2 ...bukan aku ok... aku masih waras..
pape pun kalau mamat tu tau aku buat entri ni mau naye ... hahaha
kalau korang nak tau aku dah reti ngomong tagalog :p
perh... bapak dasyat aku kali ni
hahahaha . . . all the best !!

Comments

Farina Hunny said…
amboi kemain lagi background merah .
sexy pheww :p
tHe SeMpOi GiRL said…
farina...sesekali merah takpe la mak ngah ... merah itu seksi dan tanda cinta lalala ...
Zul Fadzly said…
tahniah2.. :) hahaha...
Anonymous said…
:)