MUNGKIN SECARA KEBETULAN

minggu ni tiap malam aku melepak di facebook
dari jam 10 malam hingga jam 3 pagi
kadang-kadang berlarutan sehingga jam 4 pagi
sah2 pukul 6pagi aku memang dah kena bangun..
huhuhu kelat ft perit mata aku dibuatnya...
bersembang dgn kawan-kawan disitu
gelak, gurau adalah mainan di ruang komen sungguh meriah
bila usik mengusik sesama kami...
hmmm...tapi  apa yg tambah menariknya
kawan kawan aku tu semua nya sedang dalam mood  yg lebih kurang serupa
ye awk.... status mereka hampir serupa rupa2nya
yg sorang ditinggalkan kekasih
yg sorang terpaksa meninggalkan kekasih
yg sorang memang tak pernah menikmati indahnya berkasih
yg sorang ada kekasih tapi kekasih macam tak lagi kasih
hehehehe senang kata semua yg berkumpul malam tu adalah mangsa percintaan
tapi kena jugak meneruskan kehidupan ini dengan ceria dan penuh bermakna
walau hati  sedang berperang dengan perasaan kecewa..
aku ni insan yg sudi menjadi  pendengar masalah teman2 aku
aku akan terus menjadi pendengar yg setia disisi mereka.
agar teman2 aku ada tempat yg nak dituju bila mereka ada masalah nanti.
ingatlah awak...
masalah teman awak adalah rahsia awak jugak
jika awak betul2 sayang kat teman2 awak itu..
sila lah simpan semua rahsia mereka
dan jadilah teman yg setia menemani....
hmmmp.. aku rindu semuanya disitu .. sahabat selamanya  <3 !!


Comments