PANDAINYA DIA MENCURI HATIKU

serius mood ...baru balik dari shopping
takde  memborong apa pun , ceh..cakap jawa tu..:p
hanya  sekadar beli barang-barang kering buat stock makan sebulan nanti
something yg nak dikongsikan kat sini
bukanlah nak tunjuk barang-barang dapur aku tapi...tadda . . .
jangan jeles









ahha..
bukan nak tunjuk yg aku kuat makan snack ni ok...
kalau nak kira sedap, sedap lagi kerepek ubi pedas bersira tu..hahaha
ce korang  tengok betul2....nampak tak diakhir  photo2 tu?
yeah..MU tu..dan tak lain tak bukan my hero..CHICHARITO
omennn . . . . sebab chicha lah aku beli benda ala ni hahaha
sebab chicha jugak lah aku kena baham semua kerepek2 kentang ni
adeh... mau muka aku ala2 kentang jugak akhirnya
bijak sungguh mr potato menawan hatiku
nasib harga boleh dibeli oleh semua golongan hahaha
ape2  pun .. . loveyou Chicharito....
love from the far..far girl
hehehethis is  the sempoi girl  jiwangnya jiwa  heee...   <3 ...

Comments

Farina Hunny said…
hahaha addicted betul ni :D
Anonymous said…
Mntak satu :p
tHe SeMpOi GiRL said…
ferina... dh syg hehehe
tHe SeMpOi GiRL said…
awak..kt kedai bnyk :p
Anonymous said…
Dekot huhu
tHe SeMpOi GiRL said…
sy ni kan anak aji bakhil ... haha