REDHO JE


waw!!fantastik bila dah kembali solo ni
banyak pulak yg dok meng'offer' nak jadi teman pengganti
tapi aku terpaksa menolaknya ...
awak.... saya tak sombong pun awak...
cuma apa yg nak dikatakan disini..
saya memang belum bersedia..
hati yg dulu pernah menyintai,
kini entah lesap kemana
naluri ini memang inginkan teman disisi
namun jiwa ni belum boleh menerima sesiapa lagi . . .maafkan saya
ye... cukup lah sekali aku menempuh gelora kisah cinta silam tu
rasanya aku tak layak lagi untuk memilikinya kembali
rindu,sendu dah menjadi hantu yg menakutkan
tiap saat aku berjaga-jaga agar tidak untuk jatuh cinta
sakit awak bila kecewa...saya tak sanggup...
itu alasan aku bila tiap kali ada insan yg berhati mulia datang menghampiri
dan bersembang soal perasaan dan cinta..
logik tak alasan aku ni???? entahlah....
yg realitinya...
aku bukan sombong
aku bukan memilih
aku bukan poyo
tapi aku sudah serik ... serius!
cukup lah sekali aku jadi orang mereng
hidup diulit derita dan sengsara
hidup yg tak serupa orang lain...
hidup yg hampir memusnahkan kehidupan aku sendiri !!
kini..setelah beberapa bulan berlalu
aku makin kuat menerima kenyataan
bahawa orang yg pernah aku  sayang sangat - sangat dulu
kini telah pun membenci aku...
aku redho segala ketentuanNya....

Comments

Anonymous said…
teringin betul la dapat GF yg minat blogger ni...^_^.HUUHUHUHUU
tHe SeMpOi GiRL said…
awak..in sha Allah jika ada jodoh takkan kemana :)
Anonymous said…
:)