SENYUM ..KERANA INILAH KENYATAANNYA


awak...awak tau tak
sebelum ni dia kata dia tak percaya cinta
yg..seluruh malaysia, atau maybe seluruh asia dia cakap dia tak percaya cinta
dan ramai yg telah mempercayai  kata-katanya tu
ye lah kan kalau dah hari2 dia cakap
'hey..aku tak percaya cinta
aku tak percaya cinta C.I.N.T.A ....'
hahaha siapekah? kejap lagi aku tungukkan gambarnya
tapi dengar2 khabar dalam tak percaya pada cintanya itu
rupanya dia akan menamat kan zaman bujangnya tak lama lagi dah ni
ummm ramai lah yg frust lepas ni
ingatkan ada chance nak takel
rupanya dah nak jadi isteri orang dah pun
hehehe korang doakan je lah dia dan pasangannya
akan bahagia selamanya dalam kehidupannya yg baru lepas ni..aaminnnn

siapakah dia?

tadda....

dia...

bakal suami dia...

kad undangan yg telah siap

ketika majlis pertunangan haritu

semuga dia berjaya
menempuhi badai alam rumah tangga...aaminn

korang kenal siapa dia tu kan..huhuhu
aku takkan beri tahu siapa kah dia ok..
apa yg aku nak sama2lah kita
mohon dia bahagia selalu hendaknya .....aaminnnn

Comments