TEMPAT LEPAK BARU

tahun baru dah masuk minggu ke dua
aku dah mula mengatur langkah baru
dan semangat yg memang baru
ye sesungguhnya semua sudah bertukar baru
tapi ada satu benda lama yg aku belum tukar
iaitu...menjiwang...ahha part tu
aku tak boleh tukar dengan ape-ape
sebab dah jadi darah daging
aku menjiwang dari umur aku 12 tahun
tapi masa tu kecil lagi
lagi pun masa tu
kemudahan cara berblog belum lagi pemes
kalau korang nak tau
habis buku latihan aku guna untuk menulis jiwang
maklom la kan idea ni datang bukan bagi salam
tetiba masuk kepala otak terus layan je la
aku suka meluahkan perasaan
sebabnya aku tak suka dianggap perasan
atau kata orang sekarang 'syok sendiri'
maka jalan yg terbaik dengan meluahkannya
jalan yg termudah pelagi - meroyan la beb -
hehehe.... jangan jeles ~
apa yg lebih menarik sekarang ni
disebabkan perangai aku yg meroyan
walaupun dimana-mana tu...
ada sorang insan yg sangat memahami aku
kata dia ....
''awak nak meroyan,
meroyanlah puas-puas kat situ''
huhu siap ada tempat khas tu
maybe dia dah letih tengok aku
meroyan kat wall facebook kot
pastu notification dia
pastinya melambak-lambak
atas nama aku..  heee...naseb laaa...
dialah  yg mengeditkan tempat meroyan tu
mulanya malu-malu kucing gak aku nak 'enterframe'
tapi bila dah bosan...
sifat semulajadi tu datang gak akhirnya
jadi gak meroyan tak memasal disitu
eh..membebel jek kan
meh le aku tunjuk tempat
yg aku sering lepak sekarang
yelah selain blog jiwang aku ni ...
jap ea....tadda.....hehehe

blog sweet hamba :)

acane? sweet tak??huhu
tapi entry tak banyak lagi
sebab....hmm... takyah cerita sebab lah
kang aku yg malu sendiri pulak
bytheway.. jutaan  terima kasih untuk  si 'DIA'
seseorang yg memahami tabiat aku sekarang ni.. :p



Comments

✿A I N A A✿ said…
wahh untunglah sis dapat si dia macam tu... sanggup tu.. hehehe
tHe SeMpOi GiRL said…
aina... sweetkan blognya??
akak tumpang meroyan kt situ je dik hehe... yup mmg untung dapat DIA...
Hmmm... ;)
Anonymous said…
untung ler. . . . ^_^
tHe SeMpOi GiRL said…
ye awk.. sy sgt2 beruntung ... ;)
Yenda Ixati said…
tempat lepak tu dah ditutup.. sebab ade oprasi pendatang tanpa izin hehe ~ haraf maaf ~