THE TRUTH




sebenarnya ...
bila melihat kamu gembira
aku pun turut gembira
bila lihat kamu bahagia
aku turut sama rasa kebahagiaannya
kamu bahagia
disampaing teman-temanmu
kamu gembira
disampaing sahabat karibmu
dan kamu tenang ceria
disamping ex-gf mu  . . .
aku mahu gelak tawa selalu disisimu
aku mahu keceriaan
sentiasa mendakap mu
sesungguhnya kehadiran ku
utk melihat kamu bahagia
bukan untuk memberi kamu derita
mengertilah sayang . ..
aku lebih rela derita
dari melihat kamu merana . .
cuma ada ketika ..
aku tak mampu memberi
sepenuh kebahagiaan buat kamu . . .
maafkan aku . . .
kerana aku hanya mampu bahagiakan kamu
hanya dari jauh
kehidupan ini
sangat menduga aku disini . . .

Comments

✿A I N A A✿ said…
=) ena hanya mampu tersenyum.. sahdu pula bila membaca entry ni...
tHe SeMpOi GiRL said…
hmmm
meroyan bila perlu jek aina :)
tengs for the comments ye . . .