AKU ...DAN SETIANYA AKU...

menjadi teman setia memang seronok
lebih lebih lagi bila kita ada masalah yg kena luahkan kat seseorang
menjadi pendengar yg setia lagi seronok
macam macam cerita kita dapat dengar
cuma yg wajibnya sila rahsiakan semua rahsia
yea..itu yg aku buat selamani
kerana sayang kan member..
aku lah pendengar yg setia
aku jugak peneman yg setia
aku jugak yg korbankan airmataku  bila aku rasa terharu
aku jugak yg teringat2 kisah mereka yg seram dan yg geram  itu...
hmmm... ye aku lah segalanya utk teman teman aku
saat dia org susah
saat dia orang senang
saat dia orang happy
saat dia orang sedih . . .
tapi. . .  sapakah yg memahami saat2 aku pula?
pasrah pada yg Pencipta ..


Comments

✿A I N A A✿ said…
yeahh same goes with me... ena ni tempat org luahkan mslh, tapi ena ni pun ada mslh sendiri.. ena tak tahu nak luahkan kat siapa
tHe SeMpOi GiRL said…
aina... yup..kena pemdam kan sendri kot hehehe
Anonymous said…
Ada perkara yg perlu kita share,ada perkara yg perlu kita lalui sendiri,,,. ini lah realiti kehidupan,,,, semoga tabah lalui dugaan yg x pernah bhenti menduga,,, berdoa dan hnya berserah kepadaNya,,,,, :)
tHe SeMpOi GiRL said…
awak...kdng2 perkongsian bukan meringankan masalh tp menambah kn lagi ade lah.... dan tak semua org kita boleh jdkan tmpt utk berkongsi masalah tu kan ..:)
tHe SeMpOi GiRL said…
ye..saya selalu redha dgn kehendak dan ketentuanNYA .....
Anonymous said…
Yup..dan x semua paham keadaan dan situasi sesorg itu lalui..apa pn selalu mghargai segala yg kita ada.. :)