Skip to main content

AWAK

hai awak...
kenapa saya buat entri pasal awak pulak harini
sebab saya nak laa.. heee...
awak...
awak tau tak
sebelum saya kenal awak
hidup saya ni tak pernah setenang ini
kalau sebelum ni
saya asik meroyan pasal jiwa yg kacau
asik melayan perasaan yg serabut
leka dengan deruan air mata
tapi. . . .
kehadiran awak kali ini
telah menjadikan saya seorang orang yg kuat!
saya dah lama tak menangis tau ..heee
tapi..time kupas bawang memang confirm la menangis hmm...
senyum adalah make-up diwajah saya kini..
sekarang ni saya dah tak perlukan bedak asas,pemerah pipi atau lip-glos  perisa cerry tu lagi
sebab saya dah ada semua tu dalam senyum saya hehehe..eh! ye ke?
entah la... hahaha
awak...
hadirnya awak dalam rutin harian saya
sebenarnya adalah sebagai pemankin untuk hidup saya yg mendatang
saya tak boleh mengharapkan apa-apa
tapi saya selalu mendoakan yg terbaik utk masa depan kita..
eh...merepek-repek lagi hahaha
awak...
saya tak kesah kalau diluar sana awak ada seseorang yg special
kerana itu hak awak
pada saya , awak ada hak utk bahagia
pada saya kita masih terlalu awal utk segalanya
menjadi teman tapi mesra utk saya pun 
saya dah bersyukur sangat-sangat tau awak...
awak...
percaya tak...
aaaaah... tak jadik lah nak cakap...sebab ....
emmm.... 
em....
idea dah kong ..hahahaha ^_^


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx