BAKAL PENGGANTI KAH ITU?


duhai mata ...
kenapalah malam ni kamu nakal sangat  kan..
dah pukul 4.00 pagi tapi masih lagi segar bugar
entah lah .. malas aku nak fikir kan lagi puncanya
namun apa yg membuat aku terasa sedih . . . .
malam ini jiwaku kosong
walau mata masih menemani aku dikala ini...
hadirku hanya sia2 disitu...
mimpiku hilang entah kemana
resahku melebarkan sayapnya ditirai malam yg berlabuh agak sepi.
kesimpulan yg makin meruncing bila satu persatu jadi tetamu di jiwa
mengapakah?
dugaan kah ini?
atau haruskan ku biarkan ianya menjadi tetamu yg tak diundang
ku biar terlantar ditepian pantai asmara yg sulit
haruskah aku jadikan semuanya  satu memori ?
kenangan yg membakar satu persatu lembaran duka lara cinta ku yg lama...
membiarkan abu berterbangan ditiup bayu  kecewa??
ahh bahagiaku....
dimanakah kamu?
hilang bersama malam yg sepi lagi sunyi ini . . . .
aku terjerat dalam rindu semalam .....



Comments

✿A I N A A✿ said…
Mungkin ini salah satu ujian untuk diri sis yg Allah berikan... =)
tHe SeMpOi GiRL said…
aina..ye syg..kdng2 kita hanyut dlm dunia yg sementara ni ..dan jln yg terbaik..kembali kepangkal jln dan muhasabah dri ..mencri mne silapnya dan perbetulkannya semula.....
hmm tQ aina utk komen awk..:)