BARU MULA...

awak....
entah macamane saya boleh rapat dengan awak kan
asal nya saya rasa macam hanya suka-suka
tapi bila dah lama macam ni
bukan je ada rasa suka
tapi bila awak tak de ..
saya dah pandai rindu
hahaha..gila..ye sangat2 gila...
kalau sebelum ni
saya hanya balas komen kat status awak
saya hanya like status2 awak...
tapi sekarang ni...
hampir tiap masa bila saya bermuka buku,
saya akan buka inbox awak...
tengok wall awak ....
baca semua komen -komen awak...
balas semua massage- massage awak..
tunggu awak balas pm macam tunggu duit gaji bulanan saya
hehehe..amat mendebarkan :p
nasihat awak...
gurau awak...
teguran awak...
aaah...semuanya buat saya rindu tau tak?
adoiiyai....apekah ini???macam poyo je kan..
tapi tu lah kenyataannya awak...hmmm...
tapi..apa pun semua ni masih lagi terlalu awal kan awak.?
lagi pun saya dah selesa dengan cara kita yg sekarang ni
so... jangan di abaikan semua yang kita ada  ni ok..
sebab pada saya ..kita semua ada hak untuk bahagia
walaupun kita tak tahu bahagia tu sampai bila kekal jadi milik kita....
hehehe....peace yaw... :)

Comments

Anonymous said…
Sgt beruntung org itu.. jeles saya.. :p ~ antoo emo
Anonymous said…
wow. Ak pn jelly gak. Ngek btol
tHe SeMpOi GiRL said…
hehe awak berdua jgn la jeles lebih2, nnt awak akan dpt yg lebih baik dr apa yg sy dapat ok..in sha Allah :)