Skip to main content

BARU MULA...

awak....
entah macamane saya boleh rapat dengan awak kan
asal nya saya rasa macam hanya suka-suka
tapi bila dah lama macam ni
bukan je ada rasa suka
tapi bila awak tak de ..
saya dah pandai rindu
hahaha..gila..ye sangat2 gila...
kalau sebelum ni
saya hanya balas komen kat status awak
saya hanya like status2 awak...
tapi sekarang ni...
hampir tiap masa bila saya bermuka buku,
saya akan buka inbox awak...
tengok wall awak ....
baca semua komen -komen awak...
balas semua massage- massage awak..
tunggu awak balas pm macam tunggu duit gaji bulanan saya
hehehe..amat mendebarkan :p
nasihat awak...
gurau awak...
teguran awak...
aaah...semuanya buat saya rindu tau tak?
adoiiyai....apekah ini???macam poyo je kan..
tapi tu lah kenyataannya awak...hmmm...
tapi..apa pun semua ni masih lagi terlalu awal kan awak.?
lagi pun saya dah selesa dengan cara kita yg sekarang ni
so... jangan di abaikan semua yang kita ada  ni ok..
sebab pada saya ..kita semua ada hak untuk bahagia
walaupun kita tak tahu bahagia tu sampai bila kekal jadi milik kita....
hehehe....peace yaw... :)

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx