HAISH .. TUKAR LAGI ?

hahaha
baru nak feel lagu slow
dah ada orang komplen
wei..lagu ni macam ada orang mati jek
heee  . . .
adeh..tukar lagu lah macam ni
dalam senarai lagu di fullmusik tu
memang banyak lagu yg perlu dipilih
walaupun ada lagu yg tak aktif lagi ...
its ok la kan dari takda langsung
hmm.. pilih punya pilih
last teringat kat someone
dia pernah kata..
suara aku ni seiras suara katty perry
wow!! awesome . .
and hanya dia orang yg pernah dengar suara aku
maksud aku..teman-teman dari laman sosial ini
dan sesungguhnya dia ialah 'bie'
yeah... legend of Bie. . . .
so.. keputusan muktamad
katty perry adalah penyanyi utama utk blog Bila Rocker Ber Jiwang kali ini
hehehe..so...?
kita enjoy!!!!

Comments

wahh nak dengar juga suara sis... mesti sedapkan.. hehehe
tHe SeMpOi GiRL said…
ena . . . . hehehe.. xde la sesedap mana pun ..^_^