IZINKAN TENANG ITU MENJADI MILIKKU

Pagi selasa yg cukup indah
bila settle semua kerja ,
aku pun melayari macam biasa
namun niat yg sebelum ni berkobar-kobar utk bermuka buku
tiba -tiba terpadam terus
entah kenapa mood ceria jadi suram
sebaris ayat itu cukup buat aku cukup terasa...
kata-kata itu cukup buat hati aku terasa pedih
sakit yg amat sangat
tergamak sungguh ...
saat ni jantung aku terasa membeku
aku tahan sebak yg bakal mencurahkan air mata
aku tahan kan gelora yg seganas tsunami
ayat itu cukup buat dunia ku gelap
ayat itu cukup buat hati aku berdarah kembali
pengorbanan ku sia-sia
harapan aku hancur musnah
wahai sang penulis ayat
sanggupkah kamu melepaskan satu janji?
jika itu pinta mu
terpaksa aku turuti
izinkan aku pergi dari kemelut yg melanda
antara engkau,aku dan dia ....

awak... profile saya dah deaktif ...maafkan saya  . . . . .

Comments

Jgn sedih2 dear..Allah is always beside u...sabar tau..maybe tu dugaan utk awk..
✿A I N A A✿ said…
be chill girl!!! hehehe.. xmo la sedih2.. patut mendung je rini.. chill up... nanti baju tak kering.. =P.. joking, just wanna make u smile.. =D
Anonymous said…
-_- its ok..i gues..
maqnie nurseri said…
sabar dan thinking positif selalu k syg...