KEBETULAN KAH INI

adeh....
kena ke tak kena ni
hehehe ..persoalannya ..apakah?
soalnya hati .... mcm tajuk filem kan
yg ada erra fazira dgn afdlin shauki tu :p
tapi serius ini memang soalnya hati
setelah mengenepikan soalnya hati aku
ye..selepas kecewa tempuhari aku dah abaikan semua kehendak hati aku ni
aku lebih fokus pada kebahagiaan orang lain
aku bimbang orang yg disekeliling aku tak dapat kecap bahagia
seperti aku yg kehilangan bahagia aku sedikit masa dulu
melihat mereka tersenyum... aku pun boleh tersenyum
melihat mereka ceria...aku pun turut merasa keceriaannya
aku fobia bila orang disisi aku kecewa...
menitis kan air mata
fikiran melayang entah kemana
perasaan tak menentu..aahh...perit...
ye..sangat aku terasa...
kerana aku dah alaminya detik detik itu
dan..ye..ianya sangat sakit untuk di katakan disini
hari ni...setelah ianya berlalu pergi
yg tinggal cuma parut luka yg dalam....
hati ku terusik kembali...
tapi mampu kah aku menghadapi detik detik bahagia ku semula??
aku lemah disitu ..
termangu diatas keupayaan ku sendiri
ingin saja ku abaikan semua
namum aku tak lagi mampu
kerana.... aku telah mula menyayangi kamu .... serius !!

Comments

Anonymous said…
:)
Anonymous said…
Semoga bahagia... :)
Anonymous said…
Ur wlcme :)