LAGU KU UTK MU

adeh...bise..bise...
bila lagu sedih jadi background blog ni
nak menangis ada
nak tidur ada
nak loye pun ada
hahahaha ..eh...gelak macam takde feel pulakkan
sengaja letak lagu meroyan tahap menggigil ni kat sini
sebab pada aku
sesekali memang kena tenang kan minda dengan muzik sebegini
kerana kalau saat sepi camni
pastu layan irama mengantuk camni
aaa.. confirm air mata turun punya lah adoi...
pastu fikiran bagi melayang jauh sikit...
ingat family ke..
ingat kekawan ke ..
ingat buah hati ke ..
ingat EX..ke :p
eh!... sengaje cari pasal ni ...heee ~
hehehe..apa yg penting
ingatan itu tulus iklas kaw-kaw punya
bukan main-main nak ingat
harini mungkin aku nampak ceria
pada luaran memey laa...
tapi pada dalamannya aku je yg tau
apa yg mampu aku kongsikan disini...
hari ni aku dah menguris hati seorang teman sendiri..
niat asal aku yg jujur lagi murni telah disalah anggap...
bukan aku sengaja nak menyakiti dia
tapi..pada aku kejujuran itu biarlah sakit
dari sebuah penipuan yg awalnya bahagia
tetapi berakhir dengan sengsara....
aku dah cuba untuk mengikut kehendaknya
tapi aku memang tak mampu
cukuplah sekadar teman tapi mesra
atau sekadar teman sembang dikala sunyi
aku tak bisa menjadi teman utk cintanya itu ...
sungguh aku tak mampu ~
kalau dia dapat memahami situasi jiwa aku
dia akan terus bersama aku sebagai temannya
dia pasti terima aku seadanya
dia tidak akan memaksa aku untuk sentiasa disisinya
kerana...
aku ada hak untuk memilih siapa kekasih peneman hidupku
aku ada hak untuk menentukan siapa kawan baik sepanjang hayatku
aku jugak ada hak untuk menyatakan
yg cintaku masih dalam pemulihan ..
aah luka lama belum lagi sembuh 100%
bukan mudah sebenarnya nak bercinta lagi bagi aku...
aku bukan mencari cinta yang tangkap muat ...
apa lagi untuk menjadikan seseorang itu teman disepanjang nyawa
kerana bukan mudah untuk menjadi kekasih terbaik
sebab bila dah sayang pasti cemburu akan datang
dan...aku dah terlalu lemah menjadi mangsa cemburu satu ketika dahulu
aaah... pengalaman mengajar aku lebih dewasa !
sesungguhnya aku insan kerdil
yang hanya mampu bagi kamu bahagia yg hanya seketika
yang hanya mampu buat kamu gelak ketawa dikala kau berduka
yang hanya mampu mendengar tiap keluhan dan deritamu
tetapi...aku memang tak mampu beri kamu cintaku
teman ...
cukup-cukup sudah.
hentikan semua yang menyakiti
andainya luka mu pulih aku tunggu kamu kembali
walaupun bukan sebagai kekasih
tapi sebagai teman disaat kau bersedih ....







aaaa... serabut bhaaii...
makan pun dah tak selera sebab lu
menurut kajian yang aku baca diakhir zamanni
perempuan lebih ramai dari lelaki didunia ini
so..jangan lah lu sedih-sedih hanya untuk wa yang sedia mereng ni...
tak rugi bhaiii lu tak dapat cinta wa..
kerana Allah akan bagi cinta baik punya buat lu
sebab lu pun orang baik-baik jugakkan ...caya cakap wa  ni  bhaiii ~




Comments