INGIN AKU KATAKAN KALAU LAH ...

hahaha
kalau lah aku jadi pacar kamu ...
akan ku jadikan kau raja diistana emasku
akan ku belai saat bahagia buat kita berdua
akan ku jaga setiap inci tubuh badanmu agar tidak digigit si nyamuk
akan ku setia untuk menyayangimu disetiap hembusan nafas kamu
akan ku doakan kebahagiaan itu kekal milik kita berdua...
dan bahagia itu  kekal hingga ke jannah . .  .aamin ...
ahha . . .
kalau kau pula jadi pacarku
aku mahu kau kekal juga untuk setia menjaga hatiku
aku mahu kau selalu disampingku walaupun saat aku sedang bermimpi
aku mahu kau selalu ada di saat suka dan duka ku
aku mahu kau dendangkan aku lagu-lagu cinta berirama rock selalu
aku mahu kau menjadi imam ku yg penyabar
aku mahu tiap masa kita sama-sama membelai rindu
aku mahu semua gitarmu menjadi milik ku
aku mahu harta 7 keturunan kamu itu atas nama aku.!!
hahahaha...amekkaw !!
nasib lah kalau sahaja...andainya betul-betul
aku pasti awal-awal lagi kamu dah tinggalkan aku kan ...
hahahaha...
so lepas ni jangan lah nak berkalau-kalau lagi lah ye..
nanti banyak risiko yg bakal mendatang , haru biru pulak..
apa pun aku nak  kata kan disini ...
aku bukan lah penceroboh di hati kamu
mahu pun pendatang tanpa izin yg berkeliaran di jiwa kamu
tetapi ..akulah rama-rama kecil yg selalu berterbangan ditaman sepi itu ...


Comments

Anonymous said…
:-* :-P
tHe SeMpOi GiRL said…
he3 ... apekah? :p
Anonymous said…
B|