Skip to main content

JANGAN BIMBANG LAGI

ini adalah pesanan khidmat masyarakat
khas untuk orang  yg rapat dengan aku
inilah pesanan ku ... jangan bimbang lagi . . . .
usah gusar
usah ragu-ragu
usah bingung
* eh sama je sebenarnya ayat-ayat tu..
hahahaha ok..ok..kita sambong ...
beb ..
dalam waktu kita sama-sama meniti kehidupan yg semakin sulit ni
cukup sudah berkali-kali aku nyatakan
bahawa hadir aku dalam hidup korang hanya sebagai peneman sepi
tempat korang luahkan isihati yg selalu resah gelisah tu
tempat korang nak luahkan kemarahan disaat jiwa korang sedang parah
tempat korang lepaskan rindu disaat jiwa gelisah tak keruan...
pendengar tiap masalah yg korang hadapi itu..
dan tempat korang mengisi masa lapang semasa melayari
berkali juga sudah aku pesan kan
jangan korang persoalkan isihati aku lagi
jangan korang persoalkan kisah cinta aku lagi
jangan korang pertikaikan jodoh dan masa depan aku lagi
aku rilex hidup macam ni beb
aku happy disamping korang
aku bahagia dengan menyendiri
aku tenang disisi Penciptaku dikala aku sendirian
beb..
andainya aku 'over'dalam hidup korang
anggaplah itu memang sifat semula jadi aku
sebenarnya aku memang seorang gadis yg manja
seorang gadis yg inginkan teman lelaki dalam hidupnya
seorang insan yg perlukan bahagia dalam mimpi-mimpi siangnya
tapi demi Allah aku nyatakan disini....
bahawa bukan sekarang masanya untuk aku bercinta lagi...
beb..
kenyatan aku macam orang gila jekan
berbalik-balik cakap macam  bombay  hahahaha
tapi serius beb...aku sayang korang
tapi tu bukan bermakna aku kena cinta korang jugak
aku senang dengan korang tapi tu tak bermakna bahagia aku disitu...
tidak sesekali beb....sorry to say...
aku sorang yg senang dihampiri , di teguri, menasihati dan di nasihati..
tapi aku sangat memilih dalam mencari teman hidup...serius~
kalau korang pernah baca entri aku yg lepas-lepas..
sekarang ni aku hanya fokus pada cita-cita aku
nak jadi gadis terkaya di Malaysia  suatu masa nanti...!!!
hahaha korang ingat tak??
so..andai korang rasa aku tak layak bercinta dengan korang
aku paham beb....serius ..lepas ni korang jangan lah bimbang
aku tak akan mengemis cinta sesiapa...
kerana aku ada matlamat hidup aku.
aku ada masa depan aku yg AWESOME ! !
aku kena target tu beb...
korang cari la gadis yg lebih sempurna dari aku beb...
please....this is the part of me babe ... !!!!
aku dah tak boleh ubah kenyataan ini...





Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx