JANGAN BIMBANG LAGI

ini adalah pesanan khidmat masyarakat
khas untuk orang  yg rapat dengan aku
inilah pesanan ku ... jangan bimbang lagi . . . .
usah gusar
usah ragu-ragu
usah bingung
* eh sama je sebenarnya ayat-ayat tu..
hahahaha ok..ok..kita sambong ...
beb ..
dalam waktu kita sama-sama meniti kehidupan yg semakin sulit ni
cukup sudah berkali-kali aku nyatakan
bahawa hadir aku dalam hidup korang hanya sebagai peneman sepi
tempat korang luahkan isihati yg selalu resah gelisah tu
tempat korang nak luahkan kemarahan disaat jiwa korang sedang parah
tempat korang lepaskan rindu disaat jiwa gelisah tak keruan...
pendengar tiap masalah yg korang hadapi itu..
dan tempat korang mengisi masa lapang semasa melayari
berkali juga sudah aku pesan kan
jangan korang persoalkan isihati aku lagi
jangan korang persoalkan kisah cinta aku lagi
jangan korang pertikaikan jodoh dan masa depan aku lagi
aku rilex hidup macam ni beb
aku happy disamping korang
aku bahagia dengan menyendiri
aku tenang disisi Penciptaku dikala aku sendirian
beb..
andainya aku 'over'dalam hidup korang
anggaplah itu memang sifat semula jadi aku
sebenarnya aku memang seorang gadis yg manja
seorang gadis yg inginkan teman lelaki dalam hidupnya
seorang insan yg perlukan bahagia dalam mimpi-mimpi siangnya
tapi demi Allah aku nyatakan disini....
bahawa bukan sekarang masanya untuk aku bercinta lagi...
beb..
kenyatan aku macam orang gila jekan
berbalik-balik cakap macam  bombay  hahahaha
tapi serius beb...aku sayang korang
tapi tu bukan bermakna aku kena cinta korang jugak
aku senang dengan korang tapi tu tak bermakna bahagia aku disitu...
tidak sesekali beb....sorry to say...
aku sorang yg senang dihampiri , di teguri, menasihati dan di nasihati..
tapi aku sangat memilih dalam mencari teman hidup...serius~
kalau korang pernah baca entri aku yg lepas-lepas..
sekarang ni aku hanya fokus pada cita-cita aku
nak jadi gadis terkaya di Malaysia  suatu masa nanti...!!!
hahaha korang ingat tak??
so..andai korang rasa aku tak layak bercinta dengan korang
aku paham beb....serius ..lepas ni korang jangan lah bimbang
aku tak akan mengemis cinta sesiapa...
kerana aku ada matlamat hidup aku.
aku ada masa depan aku yg AWESOME ! !
aku kena target tu beb...
korang cari la gadis yg lebih sempurna dari aku beb...
please....this is the part of me babe ... !!!!
aku dah tak boleh ubah kenyataan ini...





4 comments:

Anonymous said...

for me to?,,u no ho im i,,,

Mijie Hetfield said...

NO CINTA-CINTA.. its ok. aku tak kisah jika tidak dapat mencintai kamu. tapi aku berharap dapat bersahabat dengan kamu selamanya.. bukan sekadar kawan biasa.. but be my lovely best friend..;)

tHe SeMpOi GiRL said...

awak, ini utk semua sahabat2 sy,hrp awk faham ye ^_^

tHe SeMpOi GiRL said...

mijie: orite beb kalu kau bile memahami keadaan aku sekarang ni,tengs sbb sudi jdkan aku kwn ko selamani... mohon Allah berkati persahabatan ini ok ...